×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیرموذن، نماینده ادوار مجلس: بنام عدالت ، زهر در کام حقیقت ریختند / با همراه شدن با پوتین ، خسران فراوانی به کشور رساندند

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار–  کمال الدین پیرموذن ، نماینده مجلس نهم در تحلیلی برای «صلح پایدار» نوشت: آن زمان که یکی از اعضای جبهه پایداری در رسانه ملی صراحتا اشعار نمودند که ما طالب مشارکت کم رنگ مردم در انتخابات ها هستیم تا من و همفکران من بتوانند پیروز عرصه رقابت انتخابات ها شویم و مرادشان از نیم ساعت وقت تبلیغی انتخابات خبرگان رهبری استفاده نکرد ، برهمگان مشخص و مبرهن شد که این خود حق پنداران تمامیت خواه ، به رکن جمهوریت نظام و حاکمیت ملی اعتقادی ندارند و باورسوزی در جوانان و مردم و همچنین بی اعتمادی ها و کاهش فاحش سرمایه ارزشمند اجتماعی را فراهم خواهند کرد و لطمات فراوان جبران ناپذیر به منافع ملک و ملت و نظام و کیان وارد خواهند کرد .

از طرف دیگر ، در سالهای اخیر ، حاکمیت یکدست کشور علی رغم برخورداری از توافق برجام در دست امضا و اجرا هم با بی کفایتی نتوانست برجام را به فرجام رساند و هم اینکه قادر نبوده حتی ذره ای از مشکلات و مسائل مملکتی را حل کنند و با همراه شدن با پوتین در جنگ روسیه علیه اوکراین ، خسران فراوانی به منابع و منافع ملی و همچنین تاریخ و مدنیت کشور و کیفیت زندگی ایرانیان رسانده اند.

چهره نورانی اسلام ناب ، با برداشت های متحجرانه اعضای کثیر جبهه پایداری موجود در دولت و رفتارهای خودسرانه و ماجراجویانه و تنگ نظرانه مخدوش گردیده است ، به آرمانهای جاودانه انقلاب اسلامی ، یعنی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی خاصه به جمهوریت نظام ، اعضای جریان خاص ناپایدار آسیب فراوان رساندند ، با اصرار و ابرام بر سیاست های افراط گرایانه و ماجراجویانه ، در داخل و خارج از کشور ، دنیا را علیه ایران تهییج کردند و آسیب فراوان به آرمانهای بلند کیان و نظام و منافع ملک و ملت رساندند.

برای ملت ایران ، تورم ، فقر ، بیکاری ، آسیب های اجتماعی ، فشارهای اقتصادی و یاس و افسردگی و نامهربانی و ناامنی بیشتر شد و حقوق آحاد ملت و بخصوص اقوام و بانوان ضایع گردید . روزمرگی و رفتارهای فراقانونی و سلیقه ای و محاسبات سرانگشتی منسوخ مجدد رواج یافت . بنام عدالت ، زهر در کام حقیقت ریختند و به نام مهر و محبت ، نامهربانی و اذیت دانشجویان و بانوان را دامن زدند. اصلاح طلبان ، اعتدالیون و شایستگان را با اظهارات نسنجیده خویش مورد آزار قرار دادند و با تحریک تمامیت خواهان جبهه ناپایدار پایداری با شعار دروغین مسببین وضع امروز ، سرمایه های انسانی کشور را به شکل گسترده ای حذف ، خانه نشین و یا از ایران فراری دادند. در زیر سایبان درخت به ظاهر خدمت و در باطن ریاست ، چنان بساط قدرت پرستی ، مقدس مآبی،راست نمایی دروغ و ریاکاری برپا کردند که غیر از خود هیچ کس را در این کشور مستعد ندیدند و با کوتاهی و ناتوانی تورم بی سابقه کمرشکن را برای هموطنان فراهم آوردند و با کاهش فاحش بی نظیر ارزش پول ملی ، فقر و ذلت و رنج و نداری را نصیب ۹۵%جمعیت کشور کردند.

برای تقدیس خود با شعار دروغین ، دولت و مجلس انقلابی ، همه نیروهای خط امام و رهبری را تکفیر کردند ، برای مطرح کردن خود همه رقبای خویش را تخریب و برای بقای خویش همه چیز این کشور را نابود کردند و موجبات نارضایتی ، ، گلایه ها ، انتقادات و اعتراضات تند و گسترده مردمی را فراهم آوردند .

آگاهانه و ناآگاهانه، آسیب رسانی به جمهوریت نظام و فاصله انداختن بین حاکمیت و ملت و نیز استمرار تمام جنب و جوش و هیجان جریان تمامیت خواه ناپایداری ، جبهه پایداری برای قبضه انحصاری قدرت ، به هر نحو ممکنه ، در دستور کار آن چسبیده گان مخالف خط امام و جمهوریت نظام قرار دارد.

علی رغم اینکه در مکتب ما یاس با ایمان قابل جمع نیست ، لیکن تمامیت خواهان کماکان قصد دارند ، ملت را بطور عام و دانشجویان و خواهران بطور خاص دچار یاس و دلمردگی و دلزدگی شوند و آگاهانه و گسترده درانتخابات ها شرکت نجویند . جریان تمامیت خواه بجد با حکمرانی خوب با دین باوری ( دین مبتنی بر حقیقت ، زیبایی ، آزادی ، محبت، عدالت ، گفتگو و رشد) و تعمیق دمکراسی مخالف هستند و استمرار قبضه قدرت را در کشور در حضور حداقلی مردم در انتخابات جستجو و پیگیری می کنند.

تمامیت خواهان هرگز به نوسازی  اجتماعی و برای واگذاری آرام قدرت و لو بخشی از آن تربیت نشده اند و شعار آنان ، این که برای من است یا بااستفاده از هر ترفند ممکنه ، حتی با زمینه سازی بحران آوری در کشور ، برای هیچ کس . تا دیروز شعار می دادند.« هرکه با ما نیست برماست .» اکنون با صدای گوش خراش شعار می دهند:«هرکه با ما نیست، تروریست است ، جاسوس آمریکا ، اسراییل و غرب است ، لاابالی و بی دین است ، ضد ولایت فقیه است و ….» . آنان معتقدند سرنوشت مردم را بهتر ازخود مردم تشخیص می دهند . لذا علی الظاهر نگران انحراف مردم از راه راست هستند . ولی در واقع نگران از دست دادن قدرت و ثروت ، بادآورده ای هستند که صرفا از راه عدم  مشارکت حقیقی مردم و عوام فریبی به دست آورده اند.

تا قبل از اعتراضات گسترده دانشجویان و جوانان و بانوان و … علی رغم تذکرات و سفارشات دلسوزان و بزرگان ملک و ملت ، پذیرش هر نوع تغییر و تحول در ترکیب مجلس و رییس دولت را به منزله حذف قطعی و دایمی خودشان تلقی می کنند و کماکان قاعده بازی را در سیاست از نوع حیات و زندگی یا صفر یا صد می دانند که یا در اوج بازی یا در حذف مطلق و به همین جهت هم برای ادامه حیات سیاسی و در اوج بودن مایوسانه و ناامیدانه دلیل تراشی می کنند . کاش تمامیت خواهان فقط رقبا را نادیده می گرفتند ، بلکه به اسم شرع با تمسک به دین برای حفظ دستمال سیاست ، قیصریه حق و قانون ، ملک و ملت ، آبروی مسلمانان و حتی انقلاب و اسلام را به آتش می کشند. ایمان و آبروی مردم را به چوب حراج می زنند ، حق انتقاد و اعتراض ملت را پاس نمی دارند و برای یافتن بهانه محرومیت از حقوق شهروندی و یا برخورد نامهربانانه ، در پی بند و ماده و عمله ظلم می گردند . علی رغم اینکه مسئول ترقی ایران و تعالی ایرانی و ارتقای کیفیت زندگی این دنیای هموطنان هستند ،  لکن آنان دچار این ابهام و اوهام هستند که عین دین و برابر دین هستند ، لذا در قضاوت و تصمیم گیری در مورد دیگران در خصوص اخراج از کار و غیره ، بر عرش آفریدگار مهربان تکیه زده و برای آنها سرنوشت بهشت تقدیر می کنند. چه مصیبتی بالاتر از این است که مسلمانی را به نامسلمانی متهم و اورا از حقوق اجتماعی و شهروندی محروم کنند؛ دین وادی محبت و افق رهایی است ، بدون تردید ، دفع کنندگان و حذف کنندگان مسلمانان ،در حریم شریعت و فرآیند طریقت و میدان حقیقت جایی ندارد. آنان که یاران امام ، فرزندان انقلاب ، چکیدگان تعهد و عاشقان ایران و ایرانیان ، اساتید و دانشجویان را به جرم تلاش ، توسعه ، نقد ، آزاد اندیشی، معترض بودن ، محبوبیت مردمی ، دفاع از قانون اساسی ، دفاع از برجام ، مخالفت با حمایت ایران از روسیه در جنگ با اوکراین ، دفاع منطقی از رهبری ، دغدغه منافع ملی ، اقتدار نظام و امنیت کشور و آزادی سبک زندگی شهروندان و … ، به خاطر مقام و قدرت از میدان سیاست و خدمت خارج می کنند ، البته طبیعی است آنانکه از دین به آسانی به عنوان ابزاری تعیین کننده برای تصاحب قدرت بهره گرفته اند ، امروز نیز برای استمرار قدرت طلبی و حب ریاست با برچسب و انگ سست شدن پایه های ایمان رقبا ، حرکتشان را تسهیل کنند. چرا اعضای جریان خاص پایداری ، برای پنهان کردن اهداف دنیوی خود ، از ایمان و ولی فقیه مایه می گذارند . مردم خاصه جوانان و بانوان ، دیگر فریب شعارهای پرزرق و برق یا مظلوم نمایی اینان را نمی خورند.

تمامیت خواهان با مخالفت از جمهوریت نظام و به سرانجام رساندن تعامل سازنده با دنیا و برخورد نامهربانانه با معترضین و بویژه با کارنامه رفوزه در مهار تورم و افزایش قیمت ارز و دارو و …، دیگر به هیچ صورت ، نمی توانند از بحران عدم اعتماد و بی مهری مردم نجات یابند.

جبهه پایداری تابع جریانی خطرناک هستند که حضور ملت و حامیان ملت و فرزندان راستین انقلاب را برنمی تابند و موقع بیداری آنان و متحول نمودن اذهان خویش ، روزبروز دارد به انتها می رسد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true