×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تشدید تنش‌ها میان اسرائیل و آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی کوتاه در این زمینه گفت: اسرائیل اگر ناگزیر شود که به تنهایی بایستد و ادامه دهد، این کار را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری «سما»، در همین راستا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در پیامی خطاب به «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا» ادعا کرد: نمی‌توانید اسرائیل را به زانو دربیاورید و ما به اهدافمان در شمال و جنوب دست خواهیم یافت!

این اظهارات پس از آن بیان شد که جو بایدن چهارشنبه شب در سخنانی گفت در صورتی که بنیامین نتانیاهو دستور یک حمله گسترده به رفح در نوار غزه را صادر کند، انتقال تسلیحات آمریکایی به اسرائیل را متوقف خواهد کرد.

بایدن در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان با اشاره به اینکه واشنگتن بمب‌های ۲ هزار پوندی در اختیار اسرائیل قرار داده، اعتراف کرد: شهروندان غزه بر اثر این بمب‌ها کشته شده‌اند.

وی افزود: به صراحت اعلام کردم اگر آنها (اسرائیل) وارد رفح شوند، تسلیحاتی را که بطور تاریخی در رابطه با رفح و سایر شهرها استفاده می‌شود، تامین نمی‌کنم.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد. ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح سه‌شنبه اعلام کرد که بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر را به اشغال خود درآورده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true