×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بازگشت ۷ خدمۀ کشتیِ توقیفی به کشورشان

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار فارس: هفت خدمه دیگرکشتی کانتینری توقیفی MSC ARIES با ملیت هندی، استونی و فیلیپینی پس از انجام رایزنی ها، و درچارچوب تعاملات سیاسی و دیپلماتیک ونیز موافقت مقام قضایی به موطن خود بازگشتند.

در راستای رایزنی هاو تعاملات سیاسی و دیپلماتیک صورت گرفته توسط وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پیگیری‌های مستمر سازمان بنادر و دریانوردی همچنین موافقت مقام قضایی هفت خدمه دیگرشناور توقیفی MSC ARIES به موطن خود بازگشتند.

درچارچوب رعایت الزامات ایمنی دریانوردی از طریق حفظ حداقل خدمه ایمن شناور، هفت خدمه کشتی کانتینری MSC ARIES تحت پرچم کشور پرتغال که تبعه کشورهای هند(۵ نفر)،استونی(یک نفر) و فیلیپین(یک نفر) از کشتی پیاده و به موطن خود بازگشتند.

براساس این گزارش؛ سایر خدمه شناور مورد اشاره در سلامت کامل به روی کشتی حضور دارند و تمامی تسهیلات و دسترسی‌های لازم به منظور ارتباط تماس تلفنی و ملاقات با سرکنسول و یا سفیر مربوطه به صورت مستمر در حال انجام است.

پیش از این نمایندگان سفارتخانه‌های پاکستان، روسیه و فلیپین پنجم اردیبهشت ماه سال جاری با خدمه‌های خود در کشتی توقیفی MCS Aries در بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرده بودند.

طی ماه جاری نیز یک بانوی دریانورد هندی این شناور توقیف شده پس از انجام فرآیند قانونی به کنسولگری هند تحویل داده شد.

کشتی کانتینری به نام MCS Aries با پرچم کشور پرتغال روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با انجام عملیات و تخلیه کارکنان روی عرشه کشتی توسط نیروهای دریایی سپاه توقیف شد.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true