×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رئیسی: حتی آن فردی که مشغول انجام بازی است نباید با کندی سرعت اینترنت مواجه شود

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه فیبرنوری در استان قم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه دولت‌ها باشد این است که زندگی مردم مورد تاثیر فضای مجازی است و امروز تمام زوایای زندگی مردم بر این بستر قرار داده شده است، کسب و کارها، سرگرمی‌ها و ارتباطات بر این بستر قرار قرار دارد و رفاه مردم در این رابطه باید مورد توجه و تاکید باشد.

رئیسی ادامه داد: یکی از نکاتی که من از ابتدا به اقای وزیر ارتباطات می‌گفتم، مسئله ضرورت ایجاد شتاب و سرعت در ارتباطات یا انتقال برخی گله‌ها از کندی شبکه اینترنتی بود که ایشان وعده دادند بهبود سرعت اینترنت به صورت علمی و فناورانه با شتاب انجام می‌گیرد و این وعده در حال عملیاتی شدن است؛ حتی آن فردی که مشغول انجام بازی اینترنتی است نباید با کندی سرعت اینترنت مواجه شود.

وی اضافه کرد: آغاز پروژه فیبر نوری در دولت سیزدهم و شتاب گرفتن این پروژه در نقاط مختلف کشور مورد توجه دولت بوده است و اولین بار استان گلستان به این ویژگی رسیده است و اکنون استان قم بخاطر اینکه مهد علم و دانش است و در تولید محتوا بسیار نقش‌آفرین است به صورت ویژه در فیبر نوری مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه انتقال تولید محتوا از قم به شهر‌های دیگر و خارج از کشور از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: از همه دست‌اندرکاران، وزیر و افرادی که برای انجام این کار ستودنی زحمت کشیده‌اند تقدیر می‌کنم.

وی تصریح کرد: استفاده هفت و نیم میلیون خانواده ایرانی از پروژه فیبر نوری یک آمار امیدبخش است چراکه این فیبر نوری می‌تواند موجب تسهیل در ارتباطات و کار‌ها شود.

منبع: خبرگزاری فارس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true