×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس صدا و سیما به دولت دعوت نشد

پایگاه خبری صلح پایدار رئیس سازمان صدا و سیما احتمالا به دلیل اظهارات توهین آمیز یکی از مهمانان برنامه «زاویه» که از شبکه ۴ پخش شد، به جلسه امروز هیئت وزیران دعوت نشد.


به گزارش صلح پایدار،در جلسه صبح چهارشنبه هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی برگزار شد، عبدالعلی علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما حضور نداشت.

براساس گزارش خبرگزاری ایسنا، علت این غیبت عدم ارسال دعوتنامه از سوی دفتر هیئت دولت برای علی عسگری عنوان شده است.

واعظی: نمی‌دانم علی عسگری دعوت شده است یا نه

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در پاسخ به سوال خبرگزاری تسنیم در خصوص عدم دعوت از رییس صداوسیما به جلسه دولت گفت: صداوسیما در گزینش افراد، افرادی دعوت می‌کند که مخالف دولت هستند. صداوسیمای ما با مستنداتی که می‌سازد، نباید مردم را ناامید کند، این برنامه زاویه برای وزرای ما قابل قبول نبود. نمی‌دانم آقای علی عسگری دعوت شده یا نه اما در آن سالنی که حضور داشتیم ایشان نبود!

هفته گذشته اظهارات یکی از میهمان‌های برنامه زنده «زاویه» از شبکه چهار سیما حواشی زیادی را به دنبال داشت که منجر به انتقاد تند برخی وزرا و اعضای دولت شد. انتقاد این افراد به سخنان آقای جهان بزرگی از اساتید حوزه علیه رئیس جمهور بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جهان‌ بزرگی در اظهاراتی بی‌سابقه گفته بود: “مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟ “این اظهارات توهین آمیز باعث اعتراض اعضای هیئت وزیران شد.

پس از این حواشی، علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما از دولت رسما عذرخواهی کرد و گفته می‌شود مجری برنامه زاویه آقای حبیب رحیم‌پور ازغدی نیز اخراج شده است(البته بعدا تکذیب شد) ولی گویا این اقدامات کافی نبوده و از حضور رئیس سازمان صداوسیما در جلسه دولت ممانعت به عمل آمده است.

اقدام رئیس سازمان صداوسیما در اخراج مجری برنامه زاویه -در حالی که وی در آن برنامه به اظهارات میهمان واکنش نشان داده بود- با انتقادات زیادی روبرو شده است.

مطالب مرتبط

*انتقاد شدید سیاسیون از توهین به رئیس‌جمهور در یک برنامه‌ی تلویزیونی: افتضاحی شرم‌آور رخ داده /با فرد هتاک برخورد حقوقی شود

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true