×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد شدید سیاسیون از توهین به رئیس‌جمهور در یک برنامه‌ی تلویزیونی: افتضاحی شرم‌آور رخ داده /با فرد هتاک برخورد حقوقی شود

پایگاه خبری صلح پایدارمعاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به مطالب مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه آنچه رخ داده افتضاحی شرم‌آور است اظهار کرد: بحث آزادی بیان نیست؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.


به گزارش صلح پایدار،احمد جهان‌بزرگی عضو هیات‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مناظره شبکه چهار در اظهاراتی بی‌سابقه گفت: مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، جایی سر نمی‌زند و وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند، این مسئوله؟ مسئولین جمهوری اسلامی خیلی خیانت کردند… شاید رئیس جمهور «پای منقل» نشسته‌! اظهارات این روحانی واکنش سیاسیون را به دنبال داشت.

در همین رابطه علی‌رضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به مطالب مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نوشت: «‏آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده، افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است.»

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏هر چه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم توهین به رئیس‌جمهور و تخریب دولت افزایش می‌یابد. این روش غیراخلاقی که با آموزه‌های دینی ما مغایر است، برای توهین‌کنندگان محبوبیت نمی‌آورد، از عزم و اراده رئیس‌جمهور و دولت برای تلاش بیشتر در این شرایط سخت و خدمت به مردم نمی‌کاهد. ‏میثاق همه ما در حکمرانی قانون اساسی است، مردم از تنش و توهین و جنجال خسته‌ شده‌اند. برای حل مشکلات کشور نیاز به تعامل و هم‌افزایی داریم، تبلیغات و دخالت در امورات و وظایف دیگران، راهگشا نیست. به جای شعار عمل کنیم و اجازه دهیم مردم قضاوت کنند.»

انتقاد وزیر فرهنگ از سخنان یک روحانی علیه رییس‌جمهور در صداوسیما
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در توئیتی از سخنان یک روحانی علیه رییس‌جمهوری در رسانه ملی انتقاد کرد.

صالحی در این توئیت افزود: ادبیات سخیف، توهین و افترا از همه بد است و در کسوت روحانیت، آن هم از رسانه ملی، بدتر! با سخنان غرض‌آلوده زاویه‌ها را بیشتر و دشمنان ایران را شادمان نکنیم.

واکنش نمایندگان قوه مجریه به هتاکی در صداوسیما علیه روحانی

در همین حال نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، در پی اهانت به رئیس جمهوری در یکی از برنامه‌های شبکه چهار سیما، خواستار برخورد حقوقی با هتاکی در این برنامه شدند.

این نمایندگان در نامه‌ای به رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما خواهان پیگیری موضوع و بررسی نحوه جلوگیری از چنین اقداماتی در برنامه‌ها شدند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true