×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مینو محرز: تعطیلی شبانه اصلا به درد نمی خورد؛ چون روزها مردم در تجمعات شرکت دارند

پایگاه خبری صلح پایداردکتر مینو محرز در خصوص تصمیم ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت های بیشتر از ابتدای آذر ماه، گفت: تعطیلی شبانه اصلا به درد نمی خورد؛ چون روزها مردم در تجمعات شرکت دارند. الآن به قدری وضع بد است که باید حداقل یکی، دو هفته تهران را کامل تعطیل کنند تا میزان مراجعه به بیمارستان ها و بستری ها کمتر شود. به دلیل اینکه همه افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای گرفتار شده اند.


به گزارش صلح پایدار،عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد: الآن به قدری وضع بد است که باید حداقل یکی دو هفته تهران را کامل تعطیل کنند تا میزان مراجعه به بیمارستان ها و بستری ها کمتر شود.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با تأکید بر اینکه تعطیلی شبانه اصلا به درد نمی خورد، گفت: همه رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی با تعطیلی یکی، دو هفته ای تهران موافق هستند.

دکتر مینو محرز در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص تصمیم ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت های بیشتر از ابتدای آذر ماه، گفت: تعطیلی شبانه اصلا به درد نمی خورد؛ چون روزها مردم در تجمعات شرکت دارند. الآن به قدری وضع بد است که باید حداقل یکی، دو هفته تهران را کامل تعطیل کنند تا میزان مراجعه به بیمارستان ها و بستری ها کمتر شود. به دلیل اینکه همه افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای گرفتار شده اند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: بنا بوده که در خصوص تعطیلی تهران جلسه ای برگزار شود. کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا و همه رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی با تعطیلی یکی، دو هفته ای تهران موافق هستند و نامه داده بودند که باید تعطیل شود و تعطیلی شبانه فایده ای ندارد. ما که با مریض مواجهه داریم نمی توانیم باور کنیم که با نبستن شهر بتوان یک هجوم بیمار را کنترل کرد. باید حداقل یک هفته کامل تعطیل شود که بتوانیم سرعت بیماری زایی و آلودگی را کمتر کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true