×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار گیلان: مشارکت افزایش چشمگیری داشته

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار اسدالله عباسی عصر روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم گیلان در همان ساعات نخستین برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و رای خود را در صندوق انداختند.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد اضافه کرد: مردم در مدت تعیین شده برای شرکت در انتخابات در شعب اخذ رای حاضر شوند و با انتخاب نامزد اصلح رای خود را در صندوق آرا بیندازند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به استقبال جوانان و رای اولی‌ها در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در استان اظهار کرد: تا این ساعت تعرفه مصرفی نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که آمار‌ها اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۴۳ درصد از رای دهندگان خانم و ۵۷ درصد آقایان هستند اضافه کرد: افرادی که به هر نحوی در مسیر شرکت در انتخابات هستند هر چه سریعتر در شعب اخذ رای حاضر شوند چراکه مشخص نیست که زمان رای گیری بار دیگر تمدید شود.

استاندار گیلان اظهار کرد: انتخابات در استان در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است و در هیچ یک از ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای مشکلی گزارش نشد و همه دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات سالم پای کار هستند.

وی از مردم خواست تا خبر‌های انتخاباتی را از ستاد انتخابات و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و ۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهر‌ها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true