×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
ظریف: قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدارمحمدجواد ظریف روز جمعه -هشتم تیرماه- با حضور در شعبه اخذ رای در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

ظریف پس از رای دادن در خبرنگاران مستقر در این شعبه گفت: امروز یک روز حیاتی برای سربلندی و عزت ایران است. برای اینکه مردم ایران تحقیر نشوند، برای اینکه هیچ کس جرات نکند مردم ایران تهدید و تحریم کند.

وزیر امور خارجه پیشین حضور در انتخابات را یک حق برای مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: همه مردم با حضور گسترده در پای صندوق رای، این حق را پاس بدارند و با حضورشان آینده بهتری را برای کشور رقم بزند. یقین دارم که مردم امروز ما را رو سفید خواهند کرد.

ظریف با تاکید بر اینکه قهر کردن با صندوق رای راه حل رفع مشکلات نیست؛ گفت: ممکن است مردم نارضایتی داشته باشند و به حق باشد، اما این مختص ایران نیست، اکنون فرصت برای رای دادن است و همه از این فرصت استفاده کنند تا در کمال آرامش و متانت با تمام حقوق شهروندی آینده خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی همچنین در توئیتی نوشت: تغییر فقط با رأی شما امکان‌پذیر است. تنها نتیجه رأی ندادن، پیروزی اقلیت و ادامه و تشدید وضعیتی است که از آن ناراضی هستیم. وعده ما پای صندوق قبل از ساعت ۶ بعدازظهر؛ شاید بعد از ساعت ۱۸ دیر باشد؛ فردا حتما دیر است.

🤩 جهش اقتصادی مردم از طریق صادرات ممکن شد. (رشد تولید با مشارکت مردم)
تبلیغ
🤩 جهش اقتصادی مردم از طریق صادرات ممکن شد. (رشد تولید با مشارکت مردم)
شروع کنید

بکوشید و خوبی به کار آورید
چو دیدند سرما، بهار آورید

ظریف:انتخابات روز حیاتی برای عزت ایران است/قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true