×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آیت الله نوری همدانی خطاب به رئیسی: هر کجا قدم می‌گذارید، مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار آیت الله نوری همدانی صبح امروز جمعه در دیدار رئیس جمهور، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه المعصومه علیها السلام و آغاز دهه کرامت، از گزارش او و خدمات انجام شده که‌ در گزارش بیان شده بود تشکر نمودند و با بیان نکاتی از نهج‌البلاغه در باب خدمت به مردم گفت: اینکه شما شبانه روز خدمت می‌کنید و بااخلاص در حال فعالیت هستید شکی نیست اما امروز اقتصاد و معیشت مردم در سختی بسیار است و هر کجا قدم می‌گذارید مردم‌ از گرانی و سختی زندگی می‌گویند. بر این اساس باید توجه کرد که همه فعالیت ها برای رفاه مردم‌ باشد، خصوصاً فرهنگ و اقتصاد؛ باور داشته باشیم ستون دین همین مردم هستند.

وی پایین بودن ارزش پول ملی را یک مشکل اساسی دانسته و گفت: امیدوارم با تلاش شما که انصافا هم مشغول خدمت هستید و با سابقه ای که از شما سراغ دارم میدانم تلاش شما این است که این مشکلات را حل کنید و ما هم دعا می‌کنیم با همان اخلاص برای خدمت به نظام و انقلاب و مردم موفق باشید و این خدماتی که انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کنید.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار رئیسی گزارش جامعی از عملکرد و خدمات دولت بیان نمود و اظهار امیدواری کرد ان شاءالله مشکلات باقی مانده حل خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true