×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار تهران: هیچ مدیری بدلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار استاندار تهران با تاکید بر اینکه انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در این استان با بالاترین نظم و امنیت برگزار شد، گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی هیچ مدیر دستگاه اجرایی بدلیل رفتار و کردار خلاف قانون از کار برکنار نشد.

علیرضا فخاری افزود: در دور اول انتخابات در استان تهران چه در ایام تبلیغات شاهد رفتار قانونمندانه داوطلبین و همچنین مدیران و مردم بودند و در روز انتخابات نیز شاهد انتخابات پرشور، سالم و با امنیت بالا بودیم.

وی اظهار کرد: با توجه به وسعت و جمعیت در استان تهران گزارش بسیار اندکی به ستاد انتخابات مبنی بر تخلف ارسال شد که به تخلفات رسیدگی شد، اما مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به قوانین و مقررات انتخاباتی فعالیت داشتند و هیچ مدیری چه در دستگاه‌های اجرایی و چه در شهرداری و بخشداری و حتی فرمانداران تخلفات انتخاباتی نداشتند.

استاندار تهران ادامه داد: در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و همچنین شهرستان ورامین در روز جمعه برگزار خواهد شد و از حدود یک ماه قبل تمهیدات برگزاری منظم و با نهایت امنیت در استانداری و فرمانداری‌های تابعه این ۲ حوزه برگزار شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون آمادگی خوبی از سوی ستاد انتخابات استان تهران وجود دارد و قطعا انتخابات دور دوم حتی از دور اول نیز با نظم و امنیت بهتری برگزار خواهد شد.

به گفته فخاری، در این دور دستگاه‌های تمام الکترونیک در کلیه شعبات اخذ رای وجود دارد و برای رفاه و آسایش و همچنین حفاظت از آرای مردم این دستگاه‌های تمام الکترونیک در خدمت مردم خواهد بود.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و ۱۶ نماینده از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و یک نماینده در حوزه انتخابیه شهرستان ورامین با رای مردم انتخاب خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true