×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش قیمت این محصول ایران خودرو نهایی شد/ تکمیل پازل صعود قیمت‌ها

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار اقتصاد نیوز: ایران خودرو قیمت جدید برای هایما X۷ منتشر کرد تا شاهد افزایش قیمت کارخانه‌ای یک خودروی دیگر باشیم.

براساس اعلام آبی‌های جاده مخصوص، این خودروساز هایما X۷ را با قیمتی حدود یک میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می‌کند. این قیمت در حالی اعلام شده که پیش از این ایران خودرویی‌ها این محصول مونتاژی چینی را با قیمت حول و حوش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور کردند؛ بنابراین شاهد رشد حدود ۷۰ میلیون تومانی این خودرو در کارخانه هستیم.

مدیران ایران خودرو از قیمت جدید این محصول مونتاژی خود در اطلاعیه فروشی که برای متقاضیان هایما X۷ که سال گذشته برای این خودروی چینی در سامانه یکپارچه نام نویسی کرده بودند، رونمایی کردند.

متقاضیانی که پیامک دریافت کردند می‌توانند این خودرو را بعد از تکمیل وجه در بازه ۹۰ روزه (فروش فوق العاده) تحویل بگیرند.

به نظر می‌رسد افزایش قیمت کارخانه این محصول ایران خودرو در راستای افزایش هزینه خرید گواهی اسقاط اتفاق افتاده باشد. پیش از این ایران خودرو در اطلاعیه در افزایش هزینه گواهی اسقاط برای شماره گذاری محصولات مونتاژی خود خبر داده بود.

ایران خودرو در حالی برای این منظور اطلاعیه منتشر کرد که شاهد هستیم مدیران وزارت صمت روزه سکوت گرفته و در مورد افزایش قیمت‌های اتفاق افتاده در مبدا هیچ توضیحی نمی‌دهند.

تدوام سکوت سیاست گذار خودرویی در مقابل افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو منجر به بی ثبات بازارا خواهد شد.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true