×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۴ کشته و ۴ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بیرجند _ زاهدان

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار جانشین پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بامداد امروز برخورد ۳دستگاه سواری با کشنده تانکر در محور بیرجند به زاهدان ۴ کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ محمد امیرکاظمی اظهار کرد: ساعت ۱ و۱۶ دقیقه بامداد امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در ۸ کیلومتری شهر سربیشه لاین بیرجند به زاهدان، بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک دستگاه کشنده تریلی تانکر مخصوص حمل قیر بدون بار و یک دستگاه سواری پراید که در مسیر مجاز بیرجند به سربیشه در حرکت بودند با دو دستگاه سواری شوتی سوخت کش پارس و پژو ۴۰۵ که در خلاف جهت درحرکت بودند برخورد کرده است که بر اثر این حادثه ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

امیر کاظمی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس بی مبالاتی از سوی رانندگان خودرو‌های پژو پارس و پژو ۴۰۵ درحرکت خلاف جهت تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب، جان خود و دیگران را در معرض خطر مرگ قرار ندهند.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true