×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تجاوز به چپ مرگبار ۲ خودرو در محور زاهدان- خاش

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت تویوتا با یکدیگر در محور زاهدان- خاش ۳ نفر فوتی و همزمان در همان صحنه برخورد ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یکدیگر ۳ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ حمیدرضا سراوانی اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین ۳ دستگاه خودرو وانت تویوتا در محور زاهدان به خاش کیلومتر ۶۵ بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

جانشین پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد خودروی وانت تویوتا که از مسیر خاش- زاهدان در حال طی مسیر بوده به علت تجاوز به چپ با خودروی وانت تویوتا دارای سوخت قاچاق برخورد که با توجه به داشتن سوخت غیرمجاز دچار حریق شده و در همین حین یک دستگاه خودروی وانت تویوتا دیگر که نیز از مسیر خاش به زاهدان در حال حرکت بوده در وسط جاده گیر کرده و دچار حریق میگردد که متاسفانه در اثر این تصادف ۲ نفر از سرنشینان وانت تویوتا سوختکش و یک نفر از سرنشینان وانت تویوتای دیگر جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع حادثه فوق متاسفانه ۲ خودرو سواری پژو ۴۰۵ دیگر به علت تجاوز به چپ در همان مکان با یکدیگر برخورد که تعداد ۳ نفر از سرنشینان این ۲ دستگاه خودرو مصدوم شدند و توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

سرهنگ سراوانی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ توسط راننده وانت تویوتا در محور خاش- زاهدان عامل این تصادف سه خودرو وانت تویوتا بوده و تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ باعث به وجود آمدن تصادف دیگر بوده خاطرنشان کرد:رانندگان عزیز با سرعت مطمئنه رعایت فاصله طولی مناسب در طی مسیر حرکت کنند و از شتاب و عجله بی‌مورد خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true