×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مرگ ۵۴۱ نفر در تصادفات سال گذشته در تهران

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ایمن‌سازی و رفع خطر نیمی از نقاط حادثه‌خیز ترافیکی در پایتخت خبر داد.
سردار محمدحسین حمیدی امروز شنبه در یک نشست خبری که در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه در پنج سال گذشته و از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ شاهد روند کاهشی جان‌باختگان تصادفات رانندگی بودیم، در عین حال گفت: سال گذشته ۵۴۱ نفر در تصادفات رانندگی در تهران جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح موتوریار در سال گذشته نیز ادامه پیدا کرد، گفت: در این سال ۷۵ هزار موتورسوار تحت آموزش قرارگرفتند و در واقع همین تعداد موتور نیز کمتر به پارکینگ منتقل شد.

حمیدی از توقیف ۵۵ دستگاه موتورسنگین در معابر پایتخت در سال گذشته نیز خبر داد و گفت: نتیجه این اقدامات انجام شده کاهش ۶ درصدی سهم موتورسواران در تصادفات پایتخت شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه حدود هزار نقطه حادثه‌خیز ترافیکی در شهر تهران داشتیم، گفت: حدود ۵۰ درصد معادل ۵٨۶ نقطه ایمن‌سازی شده است. ‌ همچنین ایرادات هندسی ۱۹۶ محل که گره ترافیکی ایجاد کرده بودند هم رفع شد که این موضوع سبب کاهش هدر رفت زمان مردم در ترافیک و همچنین کاهش مصرف سوخت می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true