×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
ادعای سایت ایتالیایی: فیفا فردا حذف ایران از جام جهانی را بررسی می‌کند / معاون وزیر ورزش: شنبه روز تعطیل فیفا است

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار تسنیم: یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد بحث حذف ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ را فردا مورد بررسی قرار دهد.


به گزارش صلح پایدار، سایت کالچو مرکاتو در خبری به نقل از یک خبرنگار ایتالیایی به نام جولیو مولا نوشت که «فیفا به طور جدی به حذف تیم ملی ایران از جام جهانی فکر می‌کند».

این سایت مدعی شده که «منابع نزدیک به فیفا به جولیو مولا گفته‌اند با توجه به اتفاقات اخیر، متهم شدن ایران به نقض حقوق بشر و فشار مجامع بین‌المللی، فیفا بحث حذف تیم ملی از حضور در جام جهانی را در جلسه فردا (شنبه) خود مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، ممکن است که ایتالیا با دریافت وایلد کارت (سهمیه آزاد) به جام جهانی راه پیدا کند».

کالچو مرکاتو می‌نویسد: «با توجه به اهمیت بسیار زیاد موضوع، بررسی فوری آن برای حصول یک نتیجه سریع در درستور کار فیفا قرار دارد. منابع فیفا به کالچو مرکاتو اعلام کرده‌اند که این بحث در شورای فیفا مطرح خواهد شد. اگرچه خیلی نمی‌توان به حضور ایتالیا در جام جهانی خوشبین بود، اما این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت».

معاون وزیر ورزش: شنبه روز تعطیل فیفا است

سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با انتشار توییتی در واکنش به این خبر نوشت: فیفا رسانه رسمی دارد و هم سایت کالچو مرکاتو ایتالیا به انتشار اخبار کذب و سایعات معروف است. اگر دغدغه مردم و وطن پرستی ندارید، حداقل به خاطر اعتبار رسانه خودتان، هر دروغی را منتشر نکنید. شنبه روز تعطیل فیفا است.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true