مستند طی ۷۵۰ روز و با حضور در ۲۰۰ لوکیشن بکر فیلمبرداری شده تا با مستندی ۱۰۰ دقیقه‌ای مواجه باشیم که از قطب شمال شروع می‌شود. جایی که همیشه شب است و زمستان. خرس قطبی را می‌بینیم که ۶ ماه است غذا نخورده و باید بچه‌هایش را شیر بدهد اما در سرزمینی که تمامش پوشیده از برف است، حتی اگر بعد از ۶ ماه از لانه خارج شوی، چون نصف وزنت را از دست دادی و ضعیف شده‌ای، پیدا کردن غذا سخت است. بعد از این داستان جالب، با یک جنگل استوایی همراه می‌شویم، جایی که فقط تابستان است، با پوشش گیاهی شگفت‌انگیز و وفور انواع جانوران. بعد به اعماق اقیانوس‌ها می‌رویم و بعد از تماشای کوهستان و دیدار با چند منظره شگفت‌انگیز دیگر، دوباره به‌همان منطقه قطبی اول برمی‌گردیم، حالا ۵۰۰ روز از حضور اولیه تیم مستندسازی در آن لوکیشین گذشته و به‌وضوح طی این مدت یخ‌های بزرگ زیادی آب شده. گرمایش زمین زیست بسیاری از جانوران را به‌خطر انداخته.

در این مستند فقط با لوکیشن‌های زیبا و بکر مواجه نیستیم، گاهی دلهره وجود ما را می‌گیرد، از این‌که بشر چه بلایی سر سیاره و دیگر موجوداتش می‌آورد. یکی از سکانس‌های جذاب این مستند رویایی یک خرس قطبی نر گرسنه با گَله شیرهای دریایی است. شیرهای دریایی عاج‌های بلندی دارند و خرس قطبی گرسنه نمی‌تواند آن‌ها را شکار کند، برای همین یک شیردریایی کوچک را که در محاصره تمام گله است نشان می‌کند. طبیعت و داستان‌هایش ظرفیت جالبی برای تفکر مخاطب دارد. از یک طرف شیری گرسنه که اگر شکار نکند، چون یخچال‌ها هم آب شده‌اند و باید روی اقیانوس شنا کند در حال مرگ است، از طرفی یک شیر دریایی کوچک و دوست‌داشتنی. سمت دیگر ماجرا مخاطب است، به‌عنوان موجود برتر سیاره که باعث ویرانی آن شده.

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر آخرین خبرتان را به روز کنید.

نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «آخرین خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.

نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.