×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
انتقاد روحانی از نحوه برگزاری مناظره های انتخاباتی : آقای صداوسیما ؛ چرا جنگ اقتصادی را کنار گذاشتید؟ / چرا نمی‌گویید با برجام موافقید یا مخالفید؟ / کسانی‌که در همین دولت با من سینه‌ به‌ سینه می‌شدند و همه‌جور پرونده درست کرده‌بودند که شبکه‌های اجتماعی مختلف باید فیلتر شوند، می‌گویند مخالف فیلترینگند

پایگاه خبری صلح پایدار حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیات دولت به رفتار انتخاباتی صداوسیما به شدت اعتراض کرد. در این جلسه رییس صداوسیما نیز حضور داشت.


به گزارش صلح پایدار، حسن روحانی رییس جمهور در جلسه هیات دولت به رفتار انتخاباتی صداوسیما به شدت اعتراض کرد.

حسن روحانی در این جلسه که علی عسگری، رییس صداوسیما نیز در آن حضور داشت، گفت: آقای صداوسیما که سوال طراحی کردید، چرا در بخص اقتصادی، جنگ اقتصادی را نگفتی؟ چرا فراموش کردی؟ بعد از اینکه سیل اعتراض ها آمد در مناظره دوم، دو کلمه گفتند. واقعیت ها را به مردم بگویید. ما در دوره جنگ اقتصادی بودیم.

او همچنین خطاب به نامزدها گفت: چرا نمی‌گویید دولت کشور را از شمول فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج کرد؟ چرا نمی‌گویید با برجام موافقید یا مخالفید؟ الان تنها راه کشور، بازگشت به برجام است.

روحانی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: کار به جایی‌ رسیده که کسانی‌که در همین دولت با من سینه‌ به‌ سینه می‌شدند و همه‌جور پرونده درست کرده‌بودند که شبکه‌های اجتماعی مختلف باید فیلتر شوند، می‌گویند مخالف فیلترینگند؛ خدارو شکر همه مخالفند با فیلتر کردن.

او همچنین درمورد اظارات نامزدها درباره پهنای باند اینترنت گفت: الحمدلله همه می‌گویند ما طرفدار پهنای باند هستیم. این باند چقدر خوب شده اخیرا، پهنایش قبلا خیلی ها را اذیت می‌کرد.

رئیس جمهور  در کنایه ای به ادعای سعید جلیلی گفت: در دولت دوازدهم ترامپ وقتی از برجام خارج شد، اجازه ندادیم در هیچ مجمع جهانی موفق شود. بعضی ها می گویند موفقیت اخلاقی که به درد نمی خورد ما پول می خواهیم، این بود؟ ما در انقلاب بعد از چهل سال به این نقطه رسیده ایم که اخلاق به درد نمی خورد و فقط پول به درد می خورد؟

وی ادامه داد: یک موفقیت بزرگ ما در سطح جهان اخلاقی بود، اما موفقیت سیاسی هم داشتیم. اجازه ندادیم آن‌ها در هیچ مجمع جهانی پیروز شوند. این‌ها را شکست دادیم. موفقیت حقوقی هم داشتیم، چرا دادگاه لاهه را نمی‌گویید؟ چرا موفقیت حقوقی حقوق‌دان‌های ما را نمی‌گویید؟ چرا موفقیت دیپلمات‌های ما را نمی‌گویید؟ مگر این‌ها ایرانی نیستند؟ این‌ها مگر انقلابی نیستند؟ فقط یک عده خاص انقلابی هستند؟ بقیه غریبه هستند، من دیگر نمی‌دانم از کجا آمده اند، از کدام کره آمده اند.

روحانی افزود: زحمت کشیده‌اند، تلاش کردند، تا به الآن به شخص من فحش زیاد دادند، عیب ندارد باز هم بگویند. من استثنا هستم، این همه وزرا، معاونین، مدیر کل‌ها و استانداران کار کردند، خدمت کردند، تلاش کردند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true