×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
عراقچی:  مسائل جدی و مهمی باقی مانده که باید حل و فصل شود / ملاقات خیلی خوبی با هیأت روس داشتم

پایگاه خبری صلح پایدار معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان این‌که مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود، گفت: امیدواریم در طول مذاکرات چند روزه به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم.
به گزارش صلح پایدار،«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین امروز (سه‌شنبه) چهارم خرداد ماه و قبل از برگزاری پنجمین دور نشست کمیسیون مشترک برجام در شهر وین پایتخت اتریش در اظهاراتی عنوان کرد: امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد. در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

عراقچی یادآور شد: مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود.

وی افزود: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم.

عراقچی درباره رایزنی‌های دو و چندجانبه در وین نیز اظهار داشت: نشست اصلی کمیسیون مشترک محملی است که در کنار آن مذاکرات به صورت‌های دوجانبه و چند جانبه رسمی و غیررسمی برگزار شود. حتی پیش از شروع کمیسیون مشترک گفت‌وگوهای دوجانبه را داشتیم. الان ملاقات خیلی خوبی را با هیأت روس داشتم که یک بار با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته شود، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی در اکثر آ‌نها وجود دارد.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true