×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اسامی رد صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراهای شهر تهران از فردا اعلام می‌شود

پایگاه خبری صلح پایدار رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران گفت: بررسی صلاحیت‌های اولیه داوطلبان شوراهای شهرهای این استان انجام و از شب گذشته اسامی رد صلاحیت‌ها به فرمانداری‌ها اعلام شده‌است تا از فردا هشتم اردیبهشت به داوطلبان اطلاع دهند.


به گزارش صلح پایدار،احمد نادری روز سه شنبه در این باره اظهار داشت: نخستین مرحله فرایند بررسی رد صلاحیت ها در شهر تهران و ۱۶ شهرستان های این استان انجام و اسامی اعلام شده است تا در صورت اعتراض، داوطلبان اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت جاری فرصت دارند تا نسبت به این نتایج اعتراض کنند و بررسی به اعتراض ها در هیات نظارت عالی استان از ۱۲ تا ۲۴ اردیبهشت انجام می شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تهران ادامه داد: بخشی از رد صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی و بخشی دیگر هم توسط شوراهای شهرستان ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در کل استان تهران، پنج هزار و ۹۳۹ داوطلب شورای شهرها ثبت نام کردند گفت: این آمار به غیر از داوطلبان شوراهای روستاها است.

نادری ابراز داشت: ثبت نام داوطلبان شوراها در روستا ها با تاخیر انجام شد که در این زمینه پنج هزار و ۲۵۸ نفر در روستاها ثبت نام کردند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار است در یک هزار و ۳۷۲ شهر و ۴۰ هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true