×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
خیز «سعید محمد» برای پاستور

پایگاه خبری صلح پایدار سعید محمد در توییتر نوشت: از آنجا که احتمال دارد بدلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی-جهادی خاتم الانبیاء، از سمت خود استعفاء می دهم.
به گزارش صلح پایدار، یک منبع آگاه هدف از استعفای سعید محمد را حضور او در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرد.

این منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: سردار محمد حدود دو ماه پیش درخواست استعفای خود را به سردار سلامی داده بود.این در حالی است که سعید محمد در توییتر نوشت: از آنجا که احتمال دارد بدلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی-جهادی خاتم الانبیاء، از سمت خود استعفاء می دهم.
در متن استعفای سعید محمد آمده است: با توجه به برخی شایعات و بروز برخی شائبه های سیاسی- انتخاباتی و در راستای صیانت از قرارگاه انقلابی- جهادی خاتم الانبیاء، از سمت خود استعفاء می دهم.امید است این قرارگاه در جهت ادامه ماموریت های خود بیش از پیش موفق بوده و برگ های زرین دیگری به دفتر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیفزاید. بنده نیز بعنوان سرباز رهبر معظم انقلاب همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در خط نورانی امام ره ، رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب، خدمتگزار مردم عزیز ایران سرافراز خواهم بود.

لازم به ذکر است که امروز با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.

منبع :ایلنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true