×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
از خانه نشینی علی نصیریان تا حضور سحر قریشی در تلویزیون

پایگاه خبری صلح پایدارعلی نصیریان از خانه‌نشینی یک ساله خود خبر داده و گفته است که فارغ از کیفیت آثار، به دلیل شیوع کرونا همه پیشنهادهایی را که داشته ، رد کرده و ترجیح می‌دهد در شرایط ایده‌آل کار کند.


به گزارش صلح پایدار، نیکی کریمی روز جمعه ساعت ۱۶، با فیلم «بوی پیراهن یوسف» اثر ابراهیم حاتمی‌کیا در شبکه یک دیده می‌شود. این فیلم سال ۷۴ ساخته شد و علی نصیریان، جعفر دهقان و شیرین بینا در آن ایفای نقش کردند.
امیرحسین رستمی از امروز بازپخش سریال «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن خواهد داشت. این مجموعه ساعت ۲۱ پخش می‌شود و هوتن شکیبا و امیر کاظمی از بازیگران آن هستند.
لیلا زارع به زودی با فیلم «زیر نور کم» به کارگردانی محمد پرویزی، روی پرده سینماها حضور خواهد داشت. این فیلم در سکوت خبری تولید شده و صابر ابر، حمیدرضا آذرنگ و بهناز جعفری نیز در آن بازی کرده‌اند.
یوسف تیموری نوروز سریال «نوروز رنگی» به کارگردانی علی مسعودی را از شبکه پنج روی آنتن خواهد داشت. تصویربرداری این مجموعه کمدی در مشهد انجام شده و قصه آن در دهه ۶۰ می‌گذرد.
سحر قریشی مشکلی برای فعالیت در تلویزیون و بازی در سریال‌ها ندارد. مسعود ده‌نمکی گفته است که مشکل این بازیگر حل شده و حضورش در «دادستان» ارتباطی به من ندارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true