×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش ظریف به ترور محسن فخری‌زاده: نشانه‌های جدی از نقش اسرائیل در این ترور دیده می‌شود/ اروپا به استاندارد دوگانه‌‌ی شرم‌آور خود پایان دهد

پایگاه خبری صلح پایدار وزیر امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه ای ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریستها رامحکوم کرد.
به گزارش صلح پایدار،محمدجواد ظریف با صدرو بیانیه‌ای، ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریستها را به شدت محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مردم کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه ایران همچنین نوشت: تروریست‌ها امروز یک دانشمند برجسته ایرانی را به قتل رساندند. این عمل بزدلانه – با نشانه‌های آشکار از دخالت اسرائیل در آن – جنگ طلبی ناامیدانه‌ی عاملان این امر را نشان می‌دهد. ایران از جامعه بین المللی – و به ویژه اتحادیه اروپا – میخواهد که به استاندارد دوگانه‌‌ی شرم‌آور خود پایان دهند و این عمل تروریستی دولتی را محکوم کنند.

واکنش ظریف به ترور محسن فخری‌زاده

واکنش اینستاگرامی ظریف به ترور شهید فخری زاده: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین امشب (جمعه) و در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true