×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
گران‌ترین و ارزانترین بازیکنان فوتبال ایران کدامند؟

پایگاه خبری صلح پایدارتیم ملی نسبت به زمان حضور کی روش و ویلموتس از ارزش مالی کمتری برخوردار است؛ به طوری که در ارزش گذاری‌ها این تیم با سقوطی پنجاه درصدی مواجه شده است.


به گزارش صلح پایدار،در پی تغییر و تحولات دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و غیبت چندین بازیکن تاثیرگذار از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، سامان قدوس و … در اردوی ایران، ارزش این تیم از دوران حضور مارک ویلموتس هم کمتر شد.

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت و براساس آخرین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تیم اسکوچیچ از سوی ترانسفرمارکت ۲۵.۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است که به نسبت دوران ویلموتس و کی‌روش کاهش چشم‌گیری داشته است.

تیم ملی ایران در دوران سرمربیگری ویلموتس ارزشی در حدود ۴۵ میلیون یورو و در زمان مربیگری کی روش ۵۸.۱ میلیون یورو ارزش داشت که بیش از دو برابر ارزش کنونی تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ است.

* گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی
در این ارزش‌گذاری، کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، بازیکنان ملی‌پوش شارلوا با ۴ میلیون یورو در صدر جدول قرار دارند. میلاد محمدی با ۲.۸ میلیون یورو، مجید حسینی با ۱.۷ میلیون یورو و امیر عابدزاده با ۱.۳ میلیون یورو در رده سوم تا پنجم گران‌ترین بازیکنان تیم ملی قرار دارند.
در این فهرست عارف غلامی، اکبر ایمانی، مهدی قایدی، سعید عزت‌اللهی و مهدی شیری پنج بازیکن انتهایی این فهرست هستند که به علت شرایط سنی و تیمی خود از ارزش کمتری برخوردار هستند.البته مشخص است که این کاهش ارزش‌گذاری تیم ملی از سوی ترانسفرمارکت، به علت حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و غیبت بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران در تیم‌های زنیت، پورتو و برایتون است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true