×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
استقلال به دنبال بازگرداندن استراماچونی ؟

پایگاه خبری صلح پایدار – یک رسانه ایتالیایی ادعا کرد که کادر مدیریتی باشگاه استقلال در تلاش است تا آندره‌آ استراماچونی را به این تیم بازگرداند.
به گزارش صلح پایدار: سایت این رسانه نوشته: در مدتی که احمد سعادتمند با هیات مذاکره خود در ایتالیا حضور داشته است، جلسه‌ای با فدریکو پاستورلو نماینده آندره‌آ استراماچونی و داریو کانووی واسطه ایتالیایی این مذاکره، برگزار کرده است. آن‌ها در تلاش بودند تا استراماچونی را به ایران بازگردانند. به این مربی قراردادی دو ساله پیشنهاد داده شده است و وزیر ورزش و جوانان ایران هم برای جلو بردن این مذاکرات قدم برداشته است.

گفته شده است استراماچونی به علت شرایط بیماری کرونا هنوز تصمیم قطعی نگرفته است و مدیران استقلال در تلاش هستند تا این مربی را به این تیم بازگردانند.این در حالی است که رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی با آبی پوشان پایتخت قراداد دارد و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

استقلال:مجیدی به کارش ادامه می دهد

اسماعیل خلیل زاده درباره ادامه همکاری باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی گفت: آقای مجیدی با ما قرارداد دارد و من هم قبلا گفتم که آقای مجیدی با تیم استقلال قراداد داشته است و به کارش در تیم ادامه می‌دهد.

او درباره پرداخت مطالبات شفر و استراماچونی که باعث شد مدیرعامل استقلال برای انجام مذاکرات لازم به ایتالیا برود، گفت: پول آقای شفر پرداخت خواهد شد. درباره پرداخت مطالبات آقای استراماچونی هم آقای سعادتمند باید توضیحاتی را ارائه دهد و ما از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه این مساله را اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true