×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری کنکور در موعد مقرر/ابلاغ پروتکل های بهداشتی /نظارت هیات ۱۳ نفره بر رعایت پروتکل ها

به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار:بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان و با وجود نگرانی هایی که بیشتر از سوی نمایندگان مجلس یازدهم درباره برگزاری کنکور 99مطرح می شد، وزیر بهداشت اعلام کرد: کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می‌شود .

عصر روز دوشنبه، جلسه ای برای بررسی نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزاری بهداشت و علوم، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس در محل ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

براساس این جلسه و طبق اعلام دکتر نمکی وزیر بهداشت، مقرر شد علاوه بر عدم تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری، هر حوزه تنها ۲۰ درصد از ظرفیت پذیرای داوطلبین باشد.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم از ابلاغ پروتکل بهداشتی کنکور خبر داد و جزییان آن را اعلام کرد.زدن ماسک برای همه داوطلبان و همه مراقبان، ناظران و دست اندرکاران برگزاری کنکور اجباری است. اصل اساسی دیگر رعایت فاصله گذاری ۱.۵ تا دو متری است که باید در همه مراحل برگزاری کنکور از در ورودی، هنگام ورود به کلاس و سالن جلسه و در چیدمان صندلی داوطلبان رعایت شود.(اینجا)

در همین حال ،سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیاتی ۱۳ نفره از تعدادی از نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری خبر داد.(اینجا)

به این ترتیب و بر اساس برنامه ریزی قبلی، کنکور سراسری طی چهار روز و از پنج‌شنبه ۳۰ مرداد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

*رئیس سازمان سنجش: حذف کنکور فعلاً اجرایی نیست

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true