×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
واکنش کی روش به انتقادها از زمان انتشار فهرست تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار:کارلوس کی‌روش صبح امروز (سه‌شنبه) ۲۵ اردیبهشت در حاشیه تمرینات تیم‌ ‌ملی فوتبال گفت‌: طبق قوانین فیفا و برای احترام به این قوانین ما باید فهرست اولیه و بزرگ آماده باش تهیه می‌کردیم و به فیفا ارائه می‌کرد که این اتفاق افتاد و بازیکنانی که در این فهرست می‌بینید از نزدیک مشاهدات‌مان را بر روی آن‌ها انجام دادیم و انتخاب آن‌ها به صورت ‌دقیق انجام شده است.

او ادامه‌ داد: بعضی از بازیکنان از فهرست خارج شدند و برخی دیگر در بین اسامی قرار دارند، ولی این فهرست باید در تاریخی ارسال می‌شد که طبق فیفا اعلام شده بود (روز ۱۴ می ۲۰۱۸) و ما این کار را انجام دادیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که یکسری از تیم‌ها فهرست ۲۳ نفره را اعلام کرده‌اند ولی ایران فهرست ۳۵ نفره اعلام کرده است، توضیح داد: ما باید این لیست ۳۵ نفره را در تاریخی که فیفا اعلام کرده بود ارسال می کردیم به خاطر این که هر اتفاقی برای بازیکنی رخ دهد برای مثال اگر بازیکنی نتواند به دلیل مصدومیت ادامه‌ دهد باید از همین فهرست ۳۵ نفره کسی را جایگزین کنیم. برنامه‌ای هم که من در ذهن خود داشتم می‌خواستم بعد از بازی با ازبکستان فهرست ۲۳ نفره را اعلام کنم و برنامه‌ای اصلی که برای جام جهانی است را ارائه دهم. ۲۰ می بعد از بازی با ازبکستان فهرست نهایی ما اعلام می‌شود.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به انتقاد برخی مربیان مثل امیر قلعه‌نویی از زمان و از پیش تعیین شده بودن این فهرست، توضیح داد: واقعا خنده‌دار است. اعلام این اسامی باید در تاریخی که فیفا صورت می‌گرفت و ما هم همین کار را انجام دادیم. قلعه‌نویی شهروند کشوری هستند که قدمت زیادی دارد و من شهروند خاضع پرتغالی هستم که در ایران انجام وظیفه می‌کنم.

ادامه دارد…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true