×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر ارتباطات: استعفا نداده‎ام/فیلترینگ تنها راه‌حل نیست/شواهد حاکی از بروز مشکلاتی در فیلتر تلگرام است

به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار،وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعه استعفای خود گفت: اعلام نظرات کارشناسی لزوما به معنای استعفا نیست. چالشهای فیلترینگ را مستند و مستدل اعلام کرده‌ایم. مراجع تصمیم‌گیر نظرات ما را شنیده‌اند و تصمیم گرفته‌اند.
وزیر ارتباطات در پاسخ سوال ایسنا در مورد صحت استعفای خود گفت: نباید اعلام نظرات کارشناسی را استعفا تفسیر کنیم. در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست و در مورد چالشهای آن نیز نظرات را مستدل و مستند به مراجع مربوطه اعلام کرده‌ایم.
آذری جهرمی افزود: شواهد حاکی از بروز مشکلاتی در فیلتر تلگرام در روسیه نیز هست و ممکن است اینگونه مشکلات در ایران هم رخ دهد. در هر حال به نظر می‌رسد فراتر از بحث امروز باید سیاستگذاری و قانونگذاری کشور در مورد رسانه‌های نوین را سریعتر به نتیجه رساند تا دیگر شاهد اینگونه چالشها نباشیم.
آذری جهرمی همچنین پیشتر در توییتر خود در این‌باره نوشته بود: «دسترسی شهروندان به منابع اطلاعات، توقف ناپذیر است؛ هرچند استفاده از یک نرم‌افزار متوقف شود. نرم‌افزارهای بدیل، شناسایی و جریان آزاد اطلاعات، مجددا فعال و در گردش خواهد بود.»
وزیر ارتباطات افزود: «خود تحریمی از دنیای نوین عقب ماندگی را به دنبال خواهد داشت.»

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true