×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
با موافقت شورای شهر؛نجفی از شهرداری تهران رفت/ مکارم حسینی سرپرست شد

با رای اکثریت اعضای شورای شهر تهران محمدعلی نجفی شهردار تهران پس از گذشت هفت ماه و 21 روز از ساختمان بهشت رفت.

به گزارش صلح پایدار، اعضای شورای شهر تهران سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان امروز با 15 رأی موافق با استعفای دوم محمدعلی نجفی شهردار تهران موافقت کردند و نجفی با رأی اعضا از ساختمان بهشت رفت.

نجفی که در اولین روز از شهریورماه سال گذشته با قرائت سوگندنامه شهردار شانزدهم تهران شده بود، به دلیل ابتلا به بیماری جدید از سمت خود استعفا داد، هرچند اعضای شورای شهر تهران در پذیرش استعفای اول نجفی مقاومت کرده و به استعفا رای منفی دادند اما تنها چند ساعت بعد از رد استعفای اول، نجفی مجددا دست به قلم شد و این بار بااشاره به آغاز روند درمانی‌اش از شورای شهر خواست که اقدامات لازم را برای انتخاب شهردار و یا سرپرست انجام دهند.

صبح امروز با رأی اکثریت آرا، اعضای شورای شهر با استعفای نجفی موافقت کردند و رایزنی و بررسی برای انتخاب شهردار هفدهم تهران آغاز شد.

مکارم حسینی سرپرست شهرداری تهران شد
اعضای شورای شهر تهران پس از آنکه به استعفای نجفی رای مثبت دادند، انتخاب سرپرست در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت و محسن هاشمی از اعضا خواست که گزینه‌های سرپرستی را به هیات رئیسه بدهند.
پس از وصول پیشنهادات محسن هاشمی گفت: تنها دو نفر از اعضای شورای شهر حقانی را به عنوان سرپرست پیشنهاد داده و مابقی مکارم حسینی معاون شهردار را به عنوان سرپرست پیشنهاد دادند که بر همین اساس اعضای شورای شهر بین مکارم حسینی و حقانی رای خود را بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true