×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
ترامپ گامی بزرگ برای سقوط رژیم صهیونیستی برداشت

 

رییس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای، با محکومیت اقدام آمریکا در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی در همه‏ جنایاتی که امروز در فلسطین اتفاق می‏‌افتد شریک جرم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری، در بخشی از بیانیه آیت الله احمد جنتی آمده است: اقدام تحریک آمیز و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی و اعلام انتقال سفارتخانه ایالات متحده از تل آویو به قدس شریف، فتنه ای جدید و نشانگر عمق کینه دشمنان علیه اسلام و مسلمین و تضییع حقوق مردم مظلوم فلسطین است.

وی در این بیانیه افزود: این توطئه و تلاش پلید استکبار علاوه بر نقض صریح قطعنامه های بین المللی، حکایت از نقشه های شوم سردمداران کاخ سفید و رژیم جعلی اسرائیل پس از شکست گروه تکفیری داعش و عدم تحقق برنامه های آنان در به آشوب کشاندن خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه دارد.

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: بی تردید شیطان بزرگ، امروز با این اقدام ابلهانه به زعم خود به دنبال تثبیت جایگاه متزلزل غده سرطانی اسرائیل است اما در واقع، گامی بزرگ برای سقوط و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی برداشت و خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین نمود « وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ ».

آیت الله جنتی در این بیانیه با تاکید براینکه قدس، قبله اول مسلمانان، پاره تن اسلام است، تصریح کرد: غده سرطانی اسرائیل را تنها از طریق انتفاضه و مبارزات مردمی می‏توان ریشه‏ کن ساخت.

وی از سازمان های بین المللی، سران کشورهای اسلامی و تمام وجدان‎های بیدار خواست به سهم خود در محکومیت این عمل کینه ورزانه رئیس جمهور آمریکا اقدام کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true