×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:دعوت رئیس جمهور را با شناخت زوایای پیدا و پنهان آموزش و پرورش دریافت کردم

پایگاه خبری صلح پایدار – اشتیاقم خدمت به دانش آموزانی است که صداقت و معصومتی در چهره هایشان ما را به عزمی راسخ فرا می خواند.
   به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار،سیدمحمد بطحایی در تشریح برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی با اینکه فردی از خانواده آموزش و پرورش هستم، افزود: از همه وزاری سابق آموزش و پرورش قدردانی می کنم و امیدوارم با رای نمایندگان توفیق حدمت به جامعه آموزش و پرورش را کسب کنم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: از خانواده آموزش و پرورش هستم و اشتیاقم خدمت به دانش آموزانی است که صداقت و معصومتی در چهره هایشان ما را به عزمی راسخ فرا می خواند.

سیدمحمد بطحایی در تشریح برنامه های خود در مجلس شورای اسلامی با اینکه فردی از خانواده آموزش و پرورش هستم، افزود: از همه وزاری سابق آموزش و پرورش قدردانی می کنم و امیدوارم با رای نمایندگان توفیق حدمت به جامعه آموزش و پرورش را کسب کنم.

وی ادامه داد: نسلی که تا یکماه دیگر راهی مدرسه می شوند از مدرسه ای درس می گیرند که بنیان مالی ان بر صادرات نفت است. باید با برخورداری از خلاقیت با آموزش و پرورش کارامد باشد که با نشر نمایندگان بنیان گذاشته می شود. اشتیاقم خدمت به دانش آموزانی است که صداقت و معصومتی در چهره هایشان ما را به عزمی راسخ فرا می خواند.

بطحایی اضافه کرد: نمایندگان دوراندیش، من با بیش از سه دهه خدمت در نظام تربیتی و تجارب متفاوت از نقش ارزشمند معلمی تا معاونت وزیر به واسطه اعتماد رئیس جمهور خود را در معرض رای شما نمایندگان قرار دادم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ادامه داد: در شرایطی دعوت رئیس جمهور را دریافت کردم که از زوایای پیدا و پنهان آموزش و پرورش شناخت دارم و انبوه مشکلات، روزهای دشواری را نه برای مدیران که برای حاکمیت قرار داده است.

وی گفت: کمبود منابع از یکسو و تاکید مقام معظم رهبری بر حوزه آموزش از سوی دیگر نیازمند قرار گرفتن آموزش و پرورش در اولویت اصلی نظام است.

بطحایی گفت: برنامه هایم را با رویکرد تحولی متنی بر اسناد بالادستی بویژه سند تحول بنیادین شکل داده ام. مدرسه مورد انتظار سند تحول بنیادین جز با هم‌سویی نهادهای تربیتی تحقق نمی‌یابد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true