×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
یک اقتصاد دان: چه اصراری بر تغییر طیب نیاست؟

پایگاه خبری صلح پایدار -یک اقتصاد دان میگوید اگر مبنای ابقا و رفتن از وزارت خانه ها عملکرد وزرا باشد قاعدتا طیب نیا باید بماند و برخی دیگر باید بروند.


   به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار،آلبرت بغزیان درباره چینش تیم اقتصادی بیان کرد: این روزها خبرهایی در رسانه ها منتشر شده مبنی بر تغییر وزیر اقتصاد و ابقای برخی دیگر از تیم اقتصادی دولت. این در حالی است که به نظر من عملکرد وزارت اقتصاد در چهار سال گذشته مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: اگه اخبار مربوط به خروج طیب نیا از وزارت اقتصاد درست باشد باید این سوال را پرسید که چه اصراری برای این تغییر بوده است؟ اگر مبنای تغییر بر حسب عملکرد باشد، قاعدتا وزیر اقتصاد باید أبقا شود و تغییرات در بخشهای دیگری صورت بگیرد.
این اقتصاد دان همچنین بیان کرد: دولت برای تیم اقتصادی خود باید اقتصاددانانی را به کار گیرد که سیاستگذاری بدانند، اکنون برخی سیاستگذاری های اقتصادی توسط افرادی انجام میشود که از اساس تخصص لازم را ندارند و پستی که گرفته اند جای آنها نیست.
وی ادامه داد: اکنون می بینیم که دولت به جای آنکه در عملکرد این افراد و سایر وزرایی که عملکرد مناسبی نداشته اند تامل کرده و به فکر جابه جایی بیفتد، میخواهد دست به تغییر در وزارت خانه ای بزند که عملکرد قابل قبولی داشته است.
وی همچنین گفت: نباید عملکرد وزیر اقتصاد را زیر سوال ببریم و امیدوارم اگر بنا بر رفتن وی از وزارت اقتصاد است به خواست خودش صورت گرفته باشد وگرنه رفتن طیب نیا از وزارت اقتصاد در شرایط ابقای برخی دیگر وزرای اقتصادی، جدا جای تامل دارد.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true