×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تشریح جزئیات تیراندازی یک سرباز در پادگان نظامی

پایگاه خبری صلح پایدار – سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است.
   به گزارش پایگاه خبری صلح پایدار،سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است، بنابراین امکان تحقیق از وی فراهم نیست و تحقیقات اولیه از طریق بازپرس نظامی از اطرافیان صورت گرفته است.

 احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب آبیک با اشاره به انتشار خبری مبنی بر شلیک سرباز_وظیفه به هم خدمتی هایش در پادگان اظهار کرد: در اثر این تیراندازی 6 نفر مصدوم شدند و طبق آخرین اطلاعات 3 سرباز کشته شدند. انگیزه فرد هنوز مشخص نیست اما تقاضای انتقالی و رد آن دلیل این اقدام نبوده است.

احمدزاده گفت: سرباز ضارب پس از اقدام به تیراندازی به سربازان که در آسایشگاه پادگان خواب بودند، خودزنی کرده و از آنجایی که حال وی وخیم بوده به بیمارستان انتقال داده شده است، بنابراین امکان تحقیق از وی فراهم نیست و تحقیقات اولیه از طریق بازپرس نظامی از اطرافیان صورت گرفته است.

او گفت: با توجه به اینکه این اتفاق بعدازظهر امروز و خارج از وقت اداری رخ داده، پرونده قضایی فردا در دادسرای نظامی استان ثبت و تحقیقات تکمیلی انجام خواهد شد. اخبار تکمیلی و دقیق تر از طریق سازمان قضایی نیروهای مسلح و رییس کل دادگستری استان قزوین اعلام می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true