×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
حسین انتظامی خطاب به جلیلی: اگر یک رستوران به دلیل بی حجابی پلمب شود یا یک خودرو توقیف شود راه حل شما برای این مسئله چیست؟ / جلیلی: شما عمق راهبردی مسئله را درک نمی‌کنید؛ چه حجاب چه سایر مسائل قانون دارد و قانون نباید سلیقگی باشد

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه میزگرد فرهنگی، در پاسخ به سوالی در خصوص راه حل او درباره پلمب یک رستوران یا توقیف یک خودرو به دلیل بی حجابی گفت که شما عمق راهبردی مسئله را درک نمی‌کنید.

حسین انتظامی خطاب به جلیلی گفت: اگر یک رستوران به دلیل بی حجابی پلمب شود یا یک خودرو توقیف شود راه حل شما برای این مسئله چیست؟

جلیلی پاسخ داد که شما عمق راهبردی مسئله را درک نمی‌کنید.

حسین انتظامی در ادامه پرسید تا عمق راهبردی درک شود چه اتفاقی می افتد آیا مردم همین گونه ادامه دهند ؟ که جلیلی کفت: اگر عمق راهبردی را درک نکنیم، مسائل فرهنگی را درک نمی کنیم. موضوع زن یک موضوع اصلی است. ما زن خانه دار و پزشک و روستایی و سرپرست خانواده داریم که دولت باید برای همه آنها برنامه داشته باشد. هر چیزی در کشور چه حجاب چه سایر مسائل دیگر قانون دارد و قانون نباید سلیقگی باشد و قانون فصل‌الخطاب است.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true