×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
سرلشکر صفوی: در انتخابات افرادی را انتخاب کنید که به حضرت آقا ایمان داشته باشند؛ خود را نفر دوم کشور بدانند نه نفر اول کشور

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی در مراسم گرامیداشت شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) و شهدای پادگان حضرت، ولی عصر (عج) که در حسینه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این برنامه معنوی و انقلابی که به یاد شهید عالی مقام سرلشکر پاسدار محمد بروجردی، مسیح کردستان برگزار شده است، تشکر می‌کنم. ما و شما با خدا و پیامبرش عهد و پیمان بسته‌ایم که از انقلاب و امامین انقلاب و مردم و امنیت ملی کشور حفاظت کنیم و امیدواریم بتوانیم در این راستا از ارکان نظام و منافع و امنیت کشور دفاع کنیم و خدا ما را در این راه ثابت قدم قرار دهد تا دچار اشتباهات بزرگ مخصوصاً در تصمیمات نشویم.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا بیان کرد: بنده دو فرمانده داشتم که رویم تأثیر فکری و روحی داشتند؛ یکی از ایشان فرمانده شهید محمد بروجردی و دیگری شهید یوسف کلاهدوز بود و شهید بروجردی را از تابستان ۵۶ تا زمان شهادتش از نزدیک می‌شناختم.

سرلشکر صفوی ادامه داد: در اندیشه و تفکر، شهید بروجردی یک مکتب و استراتژی داشت و فهم او در ایجاد امنیت پایدار در کردستان فهم استراتژیک بود؛ او جریان‌شناس و جریان‌ساز بود و دکترین امنیت پایدار را در مناطق غربی پایه‌گذاری کرد و آن اعتماد و اعتنا به مردم مسلمان کردستان و جدا کردن صف مردم از صف ضدانقلاب بود. ایشان معتقد بود باید رأفت اسلامی را به مردم کردستان نشان دهیم و در کنار کار فرهنگی به توسعه و آبادانی کردستان کمک کنیم، چون اگر این کار انجام شود خود این مردم در کنار سپاه اسلحه دست می‌گیرند و امنیت پایدار را خودشان ایجاد می‌کند و از زندگی و ناموس خود دفاع می‌کنند.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا گفت: ایشان تفکر و سازمان پیشمرگان کُرد مسلمان را ایجاد کرد و آزادی سنندج و شهر‌های کردستان با همین استراتژی امنیت پایدار انجام شد؛ تفکر و اندیشه راهبردی شهید بروجردی بر اساس قرآن و تفکر ائمه بود و او اقوام و قوم اصیل کرد را خوب می‌شناخت.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: اخلاق و رفتار ایشان اخلاق و رفتار محمدی بود و او بسیار مؤمن، مخلص و صبور بود؛ همچنین ایشان قابلیت انعطاف داشت و با همه جور انسان‌ها الا ضدانقلاب کنار می‌آمد و در اخلاق و رفتار مطلوب خدا و ائمه اطهار بود. شهید بروجردی در زمان شهادت ۲۹ سال داشت، اما با این وجود این جوان بنیانگذار یک گروه توحیدی بود و اولین گروهان و گردان در پادگان، ولی عصر را سازماندهی کرد هرچند به او بسیار جفا کردند؛ همچنین ایشان سپاه غرب کشور را ایجاد کرد، چون فکر و بینش سیاسی و قرآنی داشت و علاوه بر اعتقاد به امام با بزرگانی همچون مقام معظم رهبری و شهید مطهری در ارتباط بود.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا با نقل خاطراتی از چگونگی آزادی سنندج، بانه، مریوان و سقز و … با مجاهدت‌های شهید بروجردی گفت: شهید بروجردی با ضدانقلاب و کمونیست و مارکسیست هم گفتگو می‌کرد و او این‌طور شخصیتی داشت.

سرلشکر صفوی افزود: انتخابات پیش رو تعیین‌کننده سرنوشت سال‌های آینده کشور است پس هوشیار باشید و افرادی را انتخاب کنید که چارچوب ذهنی آن‌ها وحدت‌گرا باشد و قشرگرایی در آن‌ها نباشد و به حضرت آقا ایمان داشته باشند و خود را نفر دوم کشور بدانند نه نفر اول کشور. کسی را انتخاب کنید که مدیریت اجرایی کشور را بلد باشد و مشکلات مردم را حل کند و کاربلد باشد چراکه ما افراد با مبانی مذهبی و دانشگاهی بسیار داریم، ولی کاربلد نیستند؛ همچنین مراقب باشید دو قطبی‌سازی نشود و انسانی را که واقعاً به درد بخورد و مدیریت کشور را عهده‌دار شود انتخاب کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true