×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
قرارداد فرهاد مجیدی با پرسپولیس را پاره کردم!

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار امیر عابدینی می‌گوید: فرهاد مجیدی تنها به باشگاه پرسپولیس آمد و قرارداد ۴۰ میلیونی هم بستیم. قرارداد نهایی شد هر دو امضا کردیم اما او جمله‌ای گفت که مانع همکاری شد.

فرهاد مجیدی ستاره محبوب استقلال، از بازیکنانی بود که در آغاز دوران حرفه‌ای خود این احتمال وجود داشت که پرسپولیسی شود، اما این اتفاق هیچوقت رخ نداد.

اکنون امیر عابدینی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال و مدیرعامل وقت پرسپولیس درباره این اتفاق صحبت کرده است: او قرارداد هم امضا کرد. سال ۷۶ بود. من فرهاد را دوست دارم و نمی‌خواهم اذیتی بشود. او از بازیکنانی است که دوستش دارم و تیپش هم گونه‌ای است که می‌تواند مدل باشد و اصلا مشکلش همین است!

او ادامه داد: فرهاد از بهمن به پیش من آمد و قرارداد ۴۰ میلیون تومانی با من امضا کرد. برای من قرارداد سنگینی بود و از او هم همان اول ۲ سوال کردم. پرسیدم که خانواده‌ات قرمز هستند یا آبی؟ گفت همه آبی هستند؛ من داشتم او را با خانواده‌اش به جدل می‌انداختم و وقتی رفت دم در، به من گفت که برای دریافت قرارداد چه زمانی بیاید، اما من دنبال بهانه می‌گشتم. قرارداد را همان جا پاره کردم و گفتم فرهاد جان برو استقلال!

عابدینی تاکید کرد: منشی من فرهاد مجیدی را دوست داشت. به من گفت که آقای مهندس چرا قرارداد را پاره کردی؟ جالب است که فرهاد همیشه به تیم‌های من گل زده.

منبع: ورزش سه

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true