×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۵ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
مسعود پزشکیان شعار پوپولیستی نمی‌دهد

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در قزوین گفت: امروز شاهد تخریب مسعود پزشکیان توسط شبکه‌های معاند و رسانه‌های اجنبی هستیم، با توجه به اینکه رسانه‌های غربی در تلاشند تا مردم با انتخابات قهر بمانند و نفع آن‌ها در حضور حداقلی شهروندان در پای صندوق‌های رای است، از حضور پزشکیان احساس خطر می‌کنند.

محمد علیخانی شامگاه روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در آیین افتتاحیه ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان، ضمن تشکر از حضور شهروندان در این ستاد، اظهار کرد: با حضور پزشکیان در کارزار انتخابات، شور انتخاباتی و مشارکت در برخی افراد که در انتخابات پیشین قهر کرده بودند، ایجاد شده است. البته تأکید می‌کنم باید در تشویق و جلب مشارکت سایر افراد جامعه که بنابر هر دلایلی قهر هستند بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: با توجه به برخورد‌هایی که در انتخابات‌های پیشین شده بود، شهروندان بسیاری از انتخابات سالم ناامیده شده بودند، اما بدون اغراق باید گفت که امروز با روزنه‌ای که باز شده است مردم کمی امیدوار شده اند و انتظار می‌رود دکتر پزشکیان پدیده انتخابات سال جاری باشد.

عضو شورای سیاست گذاری ستاد مسعود پزشکیان تصریح کرد: رای دادن حق مردم است که در انتخابات، رئیس جمهور مورد خواست و سلیقه خود را انتخاب کنند و امیدواریم که امانت داری مسوولان برگزاری انتخابات باعث اعتماد مردم در این انتخابات شود.

وی خطاب به فعالان جبهه اصلاحات افزود: دعوت مردم برای مشارکت حداکثری این بار وظیفه ما است چرا که باید مردم باور کنند که کشور با تغییر ریل مدیریت کشور به سوی عقلانیت و در نتیجه با کاهش مشکلات و فشار‌ها روبرو خواهد شد.

علیخانی افزود: هر روز شاهد مهاجرت قشر جوان از این مملکت هستیم این زنگ خطر جدی را در جامعه به صدا درآورده و نشان از آن دارد که باید برخی سیاستگذاری‌های کشور تغییر پیدا کند.

وی تصریح کرد: این کشور اگر بخواهد درست شود، اما نه به دست بیگانگان و نه به دست براندازان، بلکه باید قبول کرد که اوضاع کشور تنها به دست مردم می‌تواند به سامان برسید.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان قزوین عنوان کرد: همانطور که مردم در دفاع از خاک خود در برابر متجاوزان با فدا کردن جان و مال خود نقش آفرینی کردند می‌توانند در تغییر و اصلاح جامعه نیز نقش داشته و با انتخاب یک رئیس جمهور شایسته، متخصص و عاقل در این مسیر موثر باشند.

وی بیان کرد: امروز شاهد تخریب مسعود پزشکیان توسط شبکه‌های معاند و رسانه‌های اجنبی هستیم، با توجه به اینکه رسانه‌های غربی در تلاشند تا مردم با انتخابات قهر بمانند و نفع آن‌ها در حضور حداقلی شهروندان در پای صندوق‌های رای است، از حضور دکتر پزشکیان احساس خطر می‌کنند.

این عضو شورای سیاستگذاری ستاد پزشکیان افرود: در انتخابات پیش رو مردم باید به منافع ملی خودشان فکر کنند. در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور وقت اذعان داشت که تحریم‌ها تنها کاغذ پاره‌ای بیش نیستند در حالی که این مردم بودند که زیربار تحریم‌ها کمرشان در حال خرد شدن است.

وی ضمن یاد و خاطره شهید رئیسی و تشکر از زحمات ایشان، ادامه داد: در سه سال گذشته نیز با افزایش تورم در کشور مواجه بودیم، و قرار بود که هر سال یک میلیون مسکن ساخته شود در حالی که هیچ یک از زیرساخت‌های آن مهیا نبود و این امر محقق نشد.

علیخانی اظهار کرد: بسیاری از دوستان پیشنهاد داشتند که مسعود پزشکیان یک شعار دهد تا به جلب حداکثری مردم منجر شود در حالی که خط فکری دکتر پزشکیان، اجازه شعار پوپولیستی نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محاسنی که پزشکیان دارد حضور چند دوره‌ای ایشان در مجلس شورای اسلامی است این موضوع نشان می‌دهد که ایشان با آگاهی از واقعیت‌ها و امکانات و منابع مالی کشور می‌داند که نباید وعده‌های بی پشتوانه به مردم بدهد بلکه با اصلاح مدیریت‌ها و اجرای قوانین فراموش شده و برنامه‌های مدونی که به آن‌ها بی توجهی شده کشور را به ریل صحیح هدایت و با کاهش تنش با دنیا و برقراری ارتباط حسنه با کشور‌های پیشرفته مشکلات این کشور و مردم را بهبود بخشد.

وی گفت: برخی اقدامات نیاز به پول و بودجه ندارد. شفافیت پول نمی‌خواهد، عقلانیت پول نمی‌خواهد، استفاده از متخصصین پول نمی‌خواهد بلکه نیاز به درایت و فهم و عقل دارد.

علیخانی در پایان گفت: با توجه به اینکه دکتر پزشکیان به دنبال انسجام ملی است، می‌توان امیدوار بود که با انتخاب ایشان از همه ظرفیت‌های نیرو‌های سالم و متخصص برای پیشرفت کشور استفاده شود

منبع: روزنامه آرمان

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true