×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
عذرخواهی پناهیان از علمای حوزه و مردم بعد از دیدارش با شیخ حسین انصاریان: استغفار می‌کنم

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار عذرخواهی پناهیان از علمای حوزه و مردم بعد از دیدارش با شیخ حسین انصاریان: استغفار می‌کنم

حجت الاسلام پناهیان با حضور در حسینیه همدانی‌ها با استاد شیخ حسین انصاریان درباره سوتفاهم‌های پیش آمده گفتگو کردند.

استاد انصاریان نسبت به دلجویی از مومنین و حوزه علمیه توصیه کرده و در پایان این دیدار به حجت الاسلام پناهیان گفتند: شما نهایت اخلاق اسلامی را بجا آوردید.

همچنین حجت الاسلام پناهیان در برنامه ماه من درباره این دیدار گفت: خدمت (شیخ اعظم) استاد حاج شیخ حسین انصاریان رسیدم این وسط مباحث رو اشتباه به ایشان رسانده بودن و ایشان برنامه سیما را که توضیح مجدد داده بودم ندیده بودنداز توضیحاتم قانع شدند بزرگی کردند و پدارانه فرمودند تعبیرات رو واضح‌تر و موکد بگید دشمن اینطور میگفته است.

پناهیان گفت: وی با توضیحات من قانع شدند و محبت بسیار فرمودند و گفتند از بزرگان حوزه و مومنان دلجوئی کنید. ضمن استغفار از دوستان اهل بیت و زعمای حوزه که دچار سوء تفاهم شدند عذر میخواهم.

وی افزود: ما با شیخ دوستی قدیم داریم، از زمان جنگ شهدا با نفس ایشان شهید شدند و ما با ایشان بسیار حالات و خاطراتی داشته ایم.

گفتنی است ؛ شیخ حسین انصاریان در واکنش به اظهارات پناهیان درباره پیامبر گفت: استغفرالله؛ ناسزایی از این بالاتر هم بود که به پیامبر و امیرالمومنین گفته شود؟ توجیهات روز بعد هم یک قران ارزش ندارد، چون دفاع از خود بوده نه از امیرالمومنین. بلد نیستید روی منبر پیامبر ننشینید ولله قسم حرام است بر شما…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true