×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اثر هنری «بنکسی» ساعتی پس از رونمایی دزدیده شد

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار ایسنا: اثر هنر جدید «بنکسی»، هنرمند گرافیتی‌کار مشهور در کمتر از یک ساعت پس از رونمایی در لندن ربوده شد.

کمتر از یک ساعت پس از تایید اصالت یک اثر هنری به عنوان یکی از آثار خلق‌شده توسط «بنکسی»، ویدئویی از دو مرد منتشر شد که آن‌ها را در حال برداشتن این اثر هنری در یکی از از خیابان‌های جنوب لندن نشان می‌دهد.

«بنکسی» در روز جمعه با انتشار پستی در فضای مجازی اصالت این اثر که یک تابلوی راهنمایی رانندگی توقف به همراه تصویر سه هواپیما شبیه هواپیما‌های بدون سرنشین نظامی است را به عنوان یکی از آثار هنری خود تایید کرد.

در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است، دو مرد این تابلو را در حوالی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر از میله پایین می‌کشند و فرار می‌کنند.

رئیس شورای منطقه «سات‌ارک» در لندن ضمن اشاره به این موضوع که سرقت این اثر هنری به پلیس گزارش شده است، بیان کرد: «این اثر هنری نباید از مکانش برداشته شود. دوست داریم این اثر هنری به محل خود بازگردانده شود تا همه مردم منطقه بتوانند از این اثر هنری خیره‌کننده «بنکسی» لذت ببرند.»‌

پلیس اعلام کرد که پس از سرقت، یک تابلو توقف دیگر جایگزین آن شده است تا از وقوع اتفاقات خطرناک برای رانندگان جلوگیری شود.

پلیس به این نتیجه رسیده است که «بنکسی» در برداشته شدن این اثر هنری نقشی نداشته است.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true