×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
شوک به لیگ: جلسه فوری علیه فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار فدراسیون فوتبال پرتغال به دنبال تشکیل کمیته جدید و مدل متفاوتی برای برگزاری جلسات بررسی و حکمیت روی پرونده‌های مختلف و تصمیم‌گیری نهایی است.

کمیته حکمیت فوتبال این کشور در واقع به پروژه‌ای متفاوت با حضور طرف سوم برای بررسی شرایط رقابت‌های فوتبال حرفه‌ای تبدیل شده و این راه حلی است که از سوی مدیران فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

پرونچا یکی از اعضای این کمیته است، اما به شدت از این تصمیم شوکه و متعجب شده است. یکی از اعضای کمیته داوران و همچین فدراسیون فوتبال این کشور هم نمایندگان خودش را برای حضور در این کمیته معرفی کرده‌اند، اما دلیل اصلی تعجب او این است که پیش از این هیچ توافقی در این زمینه به دست نیامده بود.

او در اولین جلسه کاری این گروه حضور پیدا کرد، اما پس از آن تصمیم گرفت که هلنا پیرس و روی کایرو را به عنوان نمایندگان و مدیران اجرایی به جای خودش بنشاند.

حالا مدیریت لیگ پرتغال در نظر دارد که برای اطلاع رسانی دقیق شرایط و ارائه گزارش درست به باشگاه‌ها درباره این وضعیت، جلسه فوری با مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ پرتغال در تاریخ ششم نوامبر برگزار کند تا شرایط را به صورت کامل تحت کنترل داشته باشد و مشورت نهایی را انجام دهد.

منبع: ورزش سه

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true