×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
افزایش تورم سالانه مسکن/ متوسط قیمت مسکن در تهران چقدر شد؟

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار بنابر اعلام مرکز آمار ایران میزان تورم ماهانه مسکن در شهریورماه ۸.۹ درصد کاهش داشته است در حالی که تورم سالانه نزدیک به ۲ درصد افزایش داشته است.

در شهریور ماه ١۴٠٢ تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٧۵,٢ درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (٨۴.١ درصد) ٨.٩ واحد درصد کاهش داشته است.

براساس گزارش مرکز آمار ایران، در شهریور ماه ١۴٠٢ شاخص قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٢٧٩,٩ رسیده است که نسبت به ماه قبل (٢٨۴.٨)، ١.٧ درصد کاهش داشته است.

در شهریور ماه ١۴٠٢ تورم نقطه به نقطه قیمت آپارتمانهای مسکونی شهر تهران به عدد ٧۵,٢ درصد رسیده است. تورم نقطه به نقطه این ماه در مقایسه با ماه قبل (٨۴.١ درصد) ٨.٩ واحد درصد کاهش داشته است.
نرخ تورم سالانه شهریور ماه ١۴٠٢ آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به عدد ٨٣,٩ درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (٨٢.٠ درصد)، ١.٩ واحد درصد افزایش داشته است.

در شهریور ماه ١۴٠٢ متوسط وزنی و حسابی قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به ترتیب به ٨٠٨٣٨٧ و ٧٧۴٨٠۴ هزار ریال رسیده است.

در این ماه منطقه ١ با متوسط وزنی قیمت ١۵٧٩۵٢٠ هزار ریال بیشترین و منطقه ١٨ با متوسط وزنی قیمت ۴١۵٠١٣ هزار ریال کمترین قیمت را در بین مناطق ٢٢ گانه شهر تهران به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true