×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
طعنه حمید یاری به عباس جدیدی: همه به او خندیدند!/ انتقاد پولادگر

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار حمید یاری، یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون کشتی واکنش تندی به رفتار و سخنان عباس جدیدی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نشان داد.

حمید یاری در صحبت‌های خود با انتقاد از صحبت‌های ناعادلانه منتقدان دبیر گفت: هیچ کس نمی‌تواند به دبیر ضربه بزند. او به ضرر خودش و به نفع کشتی کار کرده است. به من رای ندهید و به دبیر بدهید. به جدیدی گفتم تو «داداش منی، اما نکن». هنوز بعد از ۶ سال طنز داش عباس ما هست. اصلا معلوم نشد طنز انگلیسی حرف زد یا فارسی! آخرش هم دوستان به او خندیدند و رفتند. اوج بی‌احترامی بود که مجمع را ترک کردید.

وی افزود: عباس من، داداش من، بنی تمیم و سیفی هم نیامدند. عزیزی هم داستان‌های خودش را دارد. اما جدیدی ۴ مرتبه است که می‌آید و حرف می‌زند و می‌رود. من بخاطر حرکت عباس جدیدی از مجمع عذرخواهی می‌کنم.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: اگر رسول خادم عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی نبود نمی‌توانست اساسنامه را به تایید برساند. مگر می‌شود مقام عالی وزارت اینجا نشسته باشد و اساسنامه به تایید نرسیده باشد؟ در سالی که کشتی مسابقات جهانی و المپیک و بازی‌های آسیایی را در پیش دارد، برای کشتی به این شکل حاشیه درست می‌کنند. مگر اساسنامه کشتی را از وزارت کشاورزی آورده‌اند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: لطفا آرامش کشتی را به هم نزنید. خود من به آقای دبیر نقد دارم. در برخی حوزه‌های فدراسیون باید تغییراتی ایجاد و چابک‌سازی شود. دوستانی که رفتند اگر یک رای هم داشتند می‌ماندند!

انتقاد پولادگر از صحبت‌های یاری علیه عباس جدیدی

سید محمد پولادگر پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه‌ای که امروز مبنای انتخابات کشتی بود، مصوبه مجمع عمومی را دارد. دیروز دو جلسه در وزارت ورزش داشتیم. دقیقا با رعایت منافع کشتی و بدون در نظر گرفتن افراد همه جوانب را بررسی کردیم و نظر کارشناسی همین بود که اتفاق افتاد.

وی افزود: آقای یاری صحبت‌هایی راجب قهرمان دیگرمان کرد. ما استادی داشتیم همیشه این جمله را می‌گفت که چیزی که برای خودت نمی‌پسندی برای دیگران مپسند. کسی که کاری می‌کند و به ما برمی‌خورد، ما دیگر نباید آن کار را بکنیم مخصوصا کسی که در جمع ما نیست. البته خوب بود ایشان در جلسه می‌ماند. دین ما دین اخلاق مداری است و پیامبر ما می‌گوید فلسفه بعثت من کامل کردن اخلاق است.

پولادگر تصریح کرد: گفتند که کشتی از همه بالاتر است، اما ایران بالاتر از همه است. کشتی یا هر چیز دیگری بخاطر کشورمان اعتبار دارد. امیدوارم برای دوره ۴ ساله تلاش کنید که کشتی بیش از گذشته موفق باشد و افتخارآفرینی کند. باز هم می‌شود افتخار المپیک لندن را تکرار کرد. به آقای دبیر هم تبریک می‌گویم که با رای تمامی اعضا رییس فدراسیون شود. این همدلی و همراهی باعث می‌شود آدم امیدش بیشتر شود تا موفقیت‌های بیشتر کسب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true