×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۶ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
اردوی خارج از کشور استقلال با طعم شکلات

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار با توجه به اقامت خانواده مدیریت باشگاه فعلی استقلال در کشور سوئیس گفته می‌شود شاید استقلالی‌ها در شمال اروپا اردو بزنند.

در شرایطی که پس از انتخاب جواد نکونام توسط حجت کریمی قرار بود این تیم بعد از اردوی ۵ روزه در تهران راهی ترکیه بشود تا اردوی ۱۰ روزه‌ای را در کوهستان‌های عثمانی برپا کند حالا معادلات تا حدی تغییر کرده است.

از افراد نزدیک به وزارت ورزش و سازمان خصوصی خبر می‌رسد با توجه به ارتباطات خوب علی خطیر با کشوری که سالیان سال است خودش و خانواده‌اش در آن زندگی می‌کنند احتمالاً اردوی تیم استقلال برای برپایی بدنسازی در ارتفاعات کوهستانی در کشور سوئیس و در ارتفاعات آلپ برپا شود.

استقلالی‌ها در سال‌های گذشته معمولاً اردوی خارج از کشور خود را در کشور ترکیه و در ارتفاعات کوهستان‌های سرد این کشور برپا می‌کردند، اما حالا شنیده‌ها از اتاق مدیریت باشگاه استقلال حاکی از آن است که شاید با یک چرخش در محل فرود هواپیمای حامل کاروان استقلال این تیم در کشور شکلات یا همان سوئیس اردوی ۱۰ روزه خود را برپا کند. در این صورت احتمال برپایی دو یا سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری یا دسته یکی سوئیس هم برای استقلالی‌ها فراهم خواهد شد.

گفته می‌شود جواد نکونام هم چند فوتبالیست سوئیسی در جمع دوستان ورزشی اش دارد که او نیز شاید از آن‌ها در این ارتباط کمک بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true