×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
یوسفی: نرخ خرید تضمینی گندم اصلاح شود

 پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) در تذکری گفت: در شرایطی قیمت خرید تضمینی گندم ۱۵ هزار تومان تعیین شده که شاهد افزایش قیمت نهاده ها، آب بها و موارد دیگر هستیم؛ قیمت ۱۵ هزار تومان بی عدالتی است و حداقل قیمت ۱۹ هزار تومان پیشنهاد می‌شود.

وی ادامه داد: باید از کشاورزان حمایت شود که در غیر این صورت موضوع کمبود مرغ و گوشت تکرار می‌شود که اکنون در خوزستان با کمبود مرغ مواجه هستیم و از آن طرف مرغ با قیمت زیادی به فروش می‌رسد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با تاکید بر لزوم اعمال فوق العاده ویژه برای معلمان گفت: دولت هر چه سریعتر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

یوسفی همچنین با تاکید بر لزوم اعمال بیمه تکمیلی برای بازنشستگان مخابرات گفت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری، صندوق‌ها و بانک‌ها مطابق اسناد بالادستی و تورم باشد وگرنه این افراد با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

یوسفی ادامه داد: افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت‌ها در حوزه حمل و نقل به خصوص اتوبوس و کامیون و قطعات یدکی، مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی گفت: دولت برای پرداخت فوق العاده ویژه وزارتخانه‌های کشور و جهاد کشاورزی براساس بند (ج) بودجه اقدام کند؛ همچنین موضوع تبدیل پلاک خودرو‌های مناطق آزاد اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true