×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
دستورالعمل کنترل قیمت ها به واحدهای نظارتی ابلاغ شد

پایگاه خبری امید صلح – در آستانه ماه مبارک رمضان و به منظور کنترل سطح قیمت ها، دستورالعملی به واحد های نظارتی ابلاغ شد تا اقلام اساسی مورد تقاضای مردم که در قالب ۱۳ قلم کالای دسته‌بندی شده است،تحت نظارت بیشتری قرار گیرد.
   به گزارش پایگاه خبری امید صلح،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، با ابلاغ دستورالعمل‌ طرح نظارتی ویژه ایام ماه رمضان، شاهد نظارت بیشتر واحدهای نظارتی بر قیمت اقلام پرمصرف شامل لبنیات، پروتئین، برنج، روغن، قند، شکر، خرما، میوه، سبزیجات، شیرینی‌های پرمصرف، آش، حلیم، زولبیا و بامیه خواهیم بود.

پایگاه اطلاع رسانی دولت همچنین اعلام کرد، با افزایش تقاضای کالاهای پرمصرف در آستانه ماه مبارک، توزیع برنج، شکر، گوشت و مرغ با قیمت مصوب از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت در سراسرکشور آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

بر این اساس با اقدامات ستاد تنظیم بازار، عرضه ۳۰ هزار تن برنج، ۲۰ هزار تن مرغ، ۲۰ هزار تن شکر و روزانه ۲ تا ۳ هزار لاشه گوشت گوسفندی برای جلوگیری از افزایش قیمت ها آغاز شده است و بر اساس اظهارات مقام های مسوول وزارت جهاد کشاورزی هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true