×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
ساپینتو: مقابل مس لایق بیشتر از یک امتیاز نبودیم/ بازهم پنالتی ما را نگرفتند

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پس تساوی بدون گل مقابل مس‌رفسنجان از بازی اظهار کرد: بازی خوبی انجام ندادیم. چند فرصت گلزنی داشتیم و ارسلان مطهری توپ را به تیر دروازه زد و دوباره یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. بیشتر بازی‌ها اینطور است. شاید با این پنالتی می‌توانستیم بیشتر انرژی بگذاریم ولی در مقابل یک تیم قدر بازی می‌کردیم. سعی می‌کردیم برنامه‌هایمان را انجام دهیم. تیم حریف خوب جنگید. تمامی دوئل‌ها را تقریبا آن‌ها برنده شدند. نه تنها با توپ بلکه بدون توپ هم خوب بازی نکردیم و نتوانستیم تفاوت ایجاد کنیم.

وی به ستایش از مس رفسنجان پرداخت و تصریح کرد: آنها خط دفاعی خوبی داشتند و گل‌های کمی تاکنون دریافت کرده‌اند. در بازی امروز هم جنگنده ظاهر شدند. تمام دوئل‌ها را تقریباً برنده شدند. در نیمه اول هم آنطور که باید بازی می‌کردیم ظاهر نشدیم. فضاهای خوبی داشتیم، اما در لحظات آخر تصمیمات خوبی نگرفتیم. با وجود فرصت‌هایی که داشتیم، داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت.

سرمربی استقلال با اشاره مجدد به برخورد توپ با دست مدافع مس رفسنجان گفت: فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم. تیم حریف هم یک فرصت در دقایق پایانی داشت، اما لایق بیشتر از این نبودیم. موقعیت‌های کافی برای گلزنی ایجاد نکردیم و این موضوع می‌تواند برای تیم من یک هشدار باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: در چنین مسابقاتی ما این احساس را پیدا می‌کنیم که هواداران می‌توانند تیم را حمایت کنند و روحیه جنگندگی تیم را بالا ببرند. تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند و نباید برای ما بهانه باشد. حقیقت این است که هواداران می‌توانند حمایت خوبی از ما داشته باشند. در ترکیه چنین تجربه‌ای را داشتم و بسیار هم سخت بود. در شرایط کرونا ورود تماشاگران ممنوع بود؛ البته در برزیل هم این شرایط را تجربه کردم.

وی درباره دلایل خوب بازی نکردن استقلال گفت: من همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم ولی باید حقیقت را بگویم. وقتی خوب نیستیم باید بگویم خوب نیستیم. این که در کدام مناطق باید خودمان را درست کنیم. باید دوباره بازی را با خونسردی ببینیم و تحلیل کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

ساپینتو درباره روند سینوسی استقلال و اینکه آیا این تیم پیشرفتی کرده است یا خیر، اظهار داشت: فکر می‌کنم ما خوب بازی می‌کردیم تا اینکه لیگ متوقف شد. هنوز به آن نقطه نرسیده‌ایم. اتفاقات زیادی رخ داده است. حدود یک ماه و ۲۰ روز لیگ تعطیل بود. البته رقبا هم چندان خوب نبودند. امروز شاهد یک بازی رقابتی بودیم و هر دو تیم فرصت داشتند. معمولاً ما به تیم‌های حریف فرصت نمی‌دهیم، اما امروز شرایط کمی فرق می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای لیست ورودی و خروجی استقلال با مدیریت صحبت کرده یا خیر نیز گفت: هنوز با مدیرعامل درباره این موضوع صحبت نکرده‌ام. فقط به یک دلیل. چون نمی‌دانم این امکان وجود دارد این کار را بکنم یا نه. مشکلات مالی در باشگاه وجود دارد. پس باید با مدیرعامل صحبت کنم که آیا با توجه به شرایط مالی امکان جذب بازیکن داریم یا نه. در حال حاضر روی تیم خودمان تمرکز داریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true