×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هواشناسی: تهران گرم‌تر می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار هواشناسی استان تهران از روند افزایشی دمای این استان طی چهار روز آینده خبرداد.


به گزارش صلح پایدار، طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. این وضعیت در پاره‌ای از نقاط به ویژه در بخش‌های غربی و جنوبی استان و در بعضی ساعات به ویژه در ساعت عصر و شب دوشنبه با خیزش موقتی گرد و خاک و امکان کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

همچنین طی سه روز آینده در ارتفاعات و در ساعات بعد از ظهر تا شب رشد ابر و گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار است. همچنین برابر پیش‌بینی‌های انجام شده طی چهار روز آینده روند افزایش تدریجی دما و در روز پنجشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و فیروزکوه با کمینه دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه در استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

براساس این گزارش، آسمان تهران نیز فردا دوشنبه – ۱۶ خردادماه – صاف و در بعد از ظهر نیمه ابری همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. در این روز حداقل دما ۲۵ و حداکثر دما نیز ۳۶ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true