×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
تثبیت قیمت‌های جدید خودرو در بازار/ جدول

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار بازار خودرو یک روز پس از جهش عجیب قیمت امروز تثبیت شد، بطوریکه تنها ۲ تا سه خودرو امروز افت یک میلیونی قیمت داشتند.


به گزارش صلح پایدار، رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با تثبیت نرخ دلار در نیمه روز شاهد تثبیت قیمت های جدید خودرو در بازار بودیم و تنها «سمند LX»، «سورن پلاس» و «کوییک معمولی» در بازار افت یک میلیونی قیمت در بازار داشتند.

روز گذشته برخی از خودروها رشدی تا ۱۰ میلیون تومان در بازار داشتند و این رشد امروز در بازار تثبیت شده و بازار با نرخ های جدید عادت کرد.

اما هرچند قیمت خودرو رو به بالا می رود اما هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»،«سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار در میان پرتیراژهای ایران خودرو «سمند LX» و «سورن پلاس» امروز افت یک میلیونی در بازار داشتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» افت یک میلیونی قیمت داشت و ۲۸۴ میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7» هم بدون تغییر ۳۱۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. «سمند سورن پلاس» هم امروز با افت یک میلیون تومانی همراه بود و این خودرو نیز در بازار ۳۱۷ میلیون تومان قیمت خورد.

در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۳۳۰ میلیونی شد . «دنا معمولی» هم در بازار بدون تغییر ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز تغییر نداشت.

اما خانواده پژو ۲۰۷ نیز امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براین اساس «پژو ۲۰۷ دنده ای» در بازار ۳۸۵ میلیونی شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» نیز ۳۹۵ میلیون تومان باقی ماند.

تثبیت قیمت‌های جدید خودرو در بازار/ جدول

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true