×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
بارش برف در ۱۲ جاده گیلان/ ارتفاع برف به ۶۰ سانت رسید

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدارمدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.


به گزارش صلح پایدار، فریبرز مرادی از بارش برف در ۱۲ محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محور‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۶۰ سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل – خلخال نیز به ۵۰ سانت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از بارش ۲۵ سانتی برف در محور سیاهکل – دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محور‌های محور بهارستان – آقچای، لنگرود – بلوردکان، اطاقور – خرما، رودسر – لات محله، زیاز – شوک، فومن – ماسوله، ماسال – گیلان، رودبار – حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت – امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا ۱۰ سانت برف باریده است.

مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش ۶۰ سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.

وی با اشاره به بارش باران در اکثر محور‌های مواصلاتی استان، یادآور شد: ترافیک در محور‌های استان به غیر از محور پونل – خلخال در جریان است لذا رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true