×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳  
true
true
هشدار ناتو به روسیه ؛ تمامی همپیمانان ما از اوکراین حمایت کرده و علیه روسیه تحریم اعمال کردند / تعداد نیروهای خود در بال شرقی ناتو را افزایش می دهیم

پایگاه خبری تحلیلی صلح پایدار دبیرکل ناتو در سخنانی گفت: روسیه نیروهایش را از اوکراین خارج سازد و به مسیر دیپلماسی بازگردد.


به گزارش صلح پایدار، «ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان ناتو امروز پنجشنبه به حمله روسیه در اوکراین واکنش نشان داد. وی گفت: روسیه نیروهایش را از اوکراین خارج سازد و به مسیر دیپلماسی بازگردد.

استولتنبرگ افزود: مسکو مسئول حمله نظامی به اوکراین است. ما حمله نظامی به اوکراین را نقض قوانین بین المللی می‌دانیم. ما تعرض به حاکمیت یک کشور مستقل را محکوم می‌کنیم.

دبیرکل ناتو یادآور شد: ما برای دفاع از متحدانمان اقدام می‌کنیم. در پاسخ به حملات روسیه تصمیم گرفتیم تعداد نیروهای خود در بال شرقی ناتو را افزایش دهیم. تمامی همپیمانان ناتو از اوکراین حمایت کرده و علیه روسیه تحریم اعمال کردند.

استولتنبرگ در ادامه سخنانش همچنین عنوان کرد: متأسفانه شاهد آن هستیم که تمامی کانال‌های دیپلماتیک توسط روسیه مسدود شده اند. طبیعتاً تکیه به راهکارهای دیپلماتیک موجب تأمین امنیت همگان می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true